Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@06:05:46 GMT

دست فروشی در باغ گلستان تبریز + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۹۷۶۷

دست فروشی در باغ گلستان تبریز + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ دست فروشی آزاردهنده در بوستان باغ گلستان شهر تبریز،منجر به شکایت شهروندان شده است.

منبع: احمد - تبریز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازارهای شب عید در چهارمحال‌وبختیاری

معاون بازرسی نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال‌وبختیاری گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان در حال اجرا است و این طرح از دوازدهم اسفند شروع شده است و تا بیست‌وچهارم فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

بیژن بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان در حال اجرا است و این طرح از دوازدهم اسفند شروع شده است و تا بیست‌وچهارم فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۱۵ تیم بازرسی نظارت بر اصناف و فروش کالا قاچاق را برعهده دارند که از این ۱۵ تیم، پنج تیم در مرکز استان و مابقی هر شهرستان یک تیم مستقر است.

معاون بازرسی؛ نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت استان افزود: از ابتدای اسفند تاکنون تعداد ۳۹۱ بازرسی در استان صورت گرفته است که از این تعداد ۳۵۵ پرونده صنفی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و پنج پرونده قاچاق با ارزشی نزدیک به شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شناسایی شده است.

بهرامی تصریح کرد: اکثر تخلفات در مرکز استان صورت گرفته و بیشترین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت و گران‌فروشی بوده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۹۱ مورد شکایت دریافت شده که ۵۰ مورد آن بررسی قطعی شده است و بقیه در حال کارشناسی هستند، اکثر شکایت‌ها مربوط به فروش مواد غذایی (میوه، آجیل، گوشت، حبوبات)، لوازم خانگی، مبل و پوشاک بوده است‌.

بهرامی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تخلفات را به صورت حضوری یا تماس با سامانه ۱۲۴ اعلام کنند، سامانه ۱۲۴ از ساعت هفت شب به صورت کشیک فعال است.

کد خبر 736670

دیگر خبرها

  • تصاویری از قالین فروشی‌های کابل
  • پلمب دو پوشاک فروشی در اصفهان به دلیل گرانفروشی
  • فیلم| کنایه داریوش ارجمند به وطن‌فروشی علی کریمی
  • فیلم/ کنایه داریوش ارجمند به وطن‌فروشی علی کریمی
  • کنایه داریوش ارجمند به وطن‌ فروشی علی کریمی (فیلم)
  • آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد
  • قیمت این روزهای یک سین از هفت سین در خراسان شمالی
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲مشخص شد
  • نظارت بر بازارهای شب عید در چهارمحال‌وبختیاری
  • تصاویر| قالین فروشی های کابل