Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس با بیان اینکه تفکرات ترامپ که سپاه را نهاد تروریستی می‌داند نشان از فروپاشی تفکر لیبرالیستی دارد گفت: ایران با داشتن شهید حججی‌ها نشان می‌دهد که حامی تروریست نبوده و مردم ایران با وفاق ملی جلوی تهدیدها می‌ایستند.

نظر افضلی در گفت‌و‌ گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به سخنان ترامپ اظهار داشت: در زمینه مذاکرات خیلی خوشبینانه وارد شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: معظم له فرمودند مواظب باشید من به اینها امیدوار نیستم و اگر به این سخنان توجه می‌داشتیم بهتر روند پیش می‌رفت اما به هر نحوی مذاکره صورت گرفت که بعد از انجام آن موافق و مخالفانی داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنیا ثابت کرده‌ایم که به دنبال بمب هسته‌ای نیستیم و باید از دستاوردهای انرژی هسته‌ای خود استفاده کنیم و آنها اشتباه فکر می‌کردند چون کار ما درست بود.

افضلی با اشاره به اینکه در برجام حسن نیت خود را ثابت کرده و حالا نوبت طرف مقابل است که حسن نیت خود را ثابت کنند افزود: طرف مقابل باید به آرمان‌ها و ارزش‌های ما توجه داشته باشد.

وی اظهار داشت: با همکاری‌هایی که با انرژی هسته‌ای داشته‌ایم به دنبا ثابت کرده‌ایم که به دنبال بمب هسته‌ای نیستیم اما ترامپ یک انسان دیوانه و غیرقابل پیش‌بینی است چون یک روز به صحنه سیاست آمریکا آمده و یک روز از یونسکو خارج می‌شود و یک روز می‌خواهد از برجام خارج شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه رئیس جمهور آمریکا از سپاه به عنوان یک نهاد تروریستی یاد کرده و کشور ایران را به عنوان مرکز شرارت می‌خواند این سخنان نشان از فروپاشی تفکر لیبرالیستی است و هرگز قابل پسند نخواهد بود.

افضلی گفت: مردم کشور ایران با وفاق ملی جلوی تهدیدها ایستادگی می‌کنند و هر کس به ما احترام بگذارد به او احترام می‌گذاریم و با او تعامل خواهیم داشت.

وی با تأکید براینکه باید با وفاق ملی و تکیه بر توان داخلی پیش رفته و از ظرفیت‌های ایجاد شده با یک دیپلماسی قوی پیش رویم افزود: ترامپ به عنوان یک قلدر نمی‌تواند خود را به جهان معرفی و دنیا را تحت سلطه خود درآورد.

نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ترامپ ما را حامی تروریست می‌خواند در حالی که ایران قربانی تروریست بوده و شهید حججی‌ها نشان دهنده این است که ما از تروریست حمایت نکرده بلکه حامی اصلی آنها آمریکاست.

انتهای پیام/

R41348/P1361/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات