Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ نایب رئیس پارلمان کره شمالی روز شنبه هشدار داد این کشور آماده حمله به هر دشمنی است که مانع از مسیر آینده « روشن و صلح آمیز » این کشور شود.

بر اساس این گزارش، آن یونگ چانگ که این اظهارات را در صد و سی و هفتمین نشست اتحادیه بین المجالس در سن پترزبورگ بیان می کرد افزود کره شمالی آماده است هر دشمنی را که قصد داشته باشد در برابر آینده روشن و صلح آمیز این کشور بایستد، از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد « کشور ما می خواهد آینده ای صلح آمیز داشته باشد. ما برای دستیابی به این هدف آماده ایم آن دسته از دشمنان خودمان را که قصد دارند برسر این راه مانع تراشی کنند ، از بین ببریم.»

اوضاع در شبه جزیره کره طی چند ماه گذشته بر سر آزمایش های موشکی و هسته ای کره شمالی بدون توجه به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد به شدت متشنج شده است.

این بحران باعث شده است شورای امنیت شدیدترین قطعنامه خود را تا به امروز علیه کره شمالی تصویب کند. در همین حال واشنگتن و پیونگ یانگ نیز تهدیدهایی را علیه یکدیگر مطرح می کنند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است اگر این کشور مجبور به دفاع از خود و متحدانش در برابر کره شمالی شود ، این کشور به طور کامل نابود خواهد شد.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی نیز هشدار داده است آمریکا با بالاترین سطح از اقدام متقابل در تاریخ روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

هشدار کره شمالی مبنی بر آمادگی برای از بین بردن دشمنانش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد

نوربخش دادشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای شدید (اغلب در مناطق نیمه جنوبی)، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد تگرگ (اغلب در مناطق نیمه جنوبی استان) در خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه زمان شروع این هشدار را صبح شنبه و زمان پایان را اواخر وقت شنبه عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی منطقه اثر فعالیت این سامانه را اغلب نقاط استان برشمرد.

داداشی صاعقه، تگرگ، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، کاهش‌دید و لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روانآب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها را اثرات مخاطره‌ای فعالیت این سامانه عنوان کرد.

کد خبر 6094148

دیگر خبرها

  • هلال احمر آماده باش است
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار مهم هواشناسی برای ۴ استان/ آماده‌باش مدیریت بحران
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • آماده باش مدیریت بحران در پی هشدار هواشناسی