Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،تقریبا اوایل همین ماه بود که از یک پسر 5 ساله دورگه مصری-مغربی به نام آدم محمد عامر در پایگاه های خبری عرب زبان منتشر شد که او را در کابین یک خلبان به تصویر کشیده بود که با تسلط کامل به زبان انگلیسی در حال ارائه توضیحاتی به خلبان درباره سیستم فنی و نحوه کنترل هواپیما بود، اطلاعات این کودک به قدری دقیق و کامل بود که حیرت هر بیننده ای را بر می انگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پسربچه که شدیدا به شغل خلبانی علاقه مند بود پس از انتشار آن فیلم به شهرت بسیاری در شبکه های اجتماعی رسید.

اکنون آدم محمد عامر وارد 6 سال شده و شرکت هواپیمایی اتحاد ابوظبی که در آن پرواز میزبان این کودک و والدینش بود، برای وی سورپرایزی بزرگ تدارک دیده است.

این شرکت هواپیمایی از آدم محمد عامر دعوت کرده تا حضور در یک پرواز شبیه سازی شده را به عنوان خلبان در ایرباس A380 تجربه کند.

عوامل شرکت هواپیمایی اتحاد همچنین لباس خلبانی مخصوص دقیقا اندازه بدن این کودک برایش تهیه نمودند تا وی کاملا احساس کند که یک خلبانی واقعی است.

ماجد المرزوقی نائب رئیس امور حمل و نقل هوایی اتحاد گفت:شور و شوقی که در چشمان آدم محمد عامر می بینم مرا درست به یاد دوران کودکی خودم می اندازد که چونه رویای پرواز در سر می پروراندم و اکنون به آن رسیده ام، من یقین دارم که این کودک نابغه هم روزی روی صندلی خلبانی در خواهد نشست و بر فراز آسمانها پرواز خواهد کرد.

وی همچنین ادامه داد که فهم و درک این کودک از مقوله پرواز و جزئیات فنی یک هواپیما حیرت آور است، امیدوارم این روز به عنوان خاطره ای شیرین در ذهن وی هک شود و انگیزه ای برایش باشد تا رویای خود را محقق سازد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

هدیه عجیبی که شرکت هواپیمایی سرشناس بین المللی به یک کودک داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

            منبع : فرادید ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) نحوه برش و فرآوری ویژه هزاران ماهی مرکب غول پیکر در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها
  • این جنگنده بدون خلبان جنگید
  • رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی