Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@10:43:14 GMT

اسرار قتل راننده سمند در سینه مسافر تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۱۲۷۳

«همین حالا مردی به نام... با لباس تیره روی نیمکتی در پارک‌شهر نشسته. او یک راننده را در مسیر مشهد به تهران به قتل رسانده است.»

به گزارش همشهری، مرد ناشناس بعد از تماس با پليس پايتخت، اين جمله را گفت و تلفن را قطع كرد. پس از آن مأموران براي بررسي صحت گفته‌هاي مرد ناشناس راهي پارك‌شهر شدند و در آنجا مردي را دستگير كردند كه اسرار جنايتي خونين را در سينه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اين اتفاق صبح يكشنبه گذشته رخ داد و مأموران پليس پايتخت با حضور در پارك‌شهر، مردي را كه احتمال مي‌رفت دست به جنايتي خونين زده، دستگير كردند. فردي كه با پليس تماس گرفته بود، نام و مشخصات دقيق اين مرد را اعلام كرده بود و حالا بايد مأموران مطمئن مي‌شدند كه اين فرد قاتل است يا نه. جوان 34ساله براي تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي تهران انتقال يافت و در همان بازجويي‌هاي اوليه پرده از راز قتلي كه مرتكب شده بود برداشت.

او گفت: مدتي قبل براي زيارت به مشهد رفته بودم. مدتي در آنجا بودم و روز شنبه تصميم گرفتم كه به تهران برگردم. به ترمينال رفتم تا خودرويي كرايه كرده و راهي پايتخت شوم.

وي ادامه داد: در ترمينال با راننده يك سمند مشكي آشنا شدم كه قصد داشت به تهران بيايد. به جز من جوان ديگري هم مسافرش بود كه راننده او را مي‌شناخت. راننده پيشنهاد داد تا او هم همراه باشد و كرايه را با هم تقسيم كنيم. چون قرار شد پول كمتري پرداخت كنم قبول كردم كه پسرجوان هم همراه ما بيايد و مخالفتي نكردم. اما در بين راه وقتي به شهرستان داورزن رسيديم‌، راننده سمند به سمت حاشيه جاده رفت و توقف كرد.

مرد جوان ادامه داد:‌ او به من گفت اعتياد دارد و بايد كمي مواد مصرف كند تا سرحال شود و خوابش نبرد. او و مسافر ديگر براي مصرف مواد از ماشين خارج شدند. من هم حرفي نزدم اما چند دقيقه بعد زماني كه از راننده خواستم تا حركت كنيم، ناگهان او شروع كرد به فحاشي. من شوكه شده بودم و نمي‌دانستم چه بگويم. بي‌دليل ناسزا مي‌گفت و به من بي‌احترامي كرد. همين شد كه از روي عصبانيت از داخل ماشين قفل فرمان را برداشته و به طرف راننده سمند هجوم بردم. با قفل فرمان چند ضربه به سرش زدم كه او ناگهان بيهوش شد و روي زمين افتاد. پس از آن با كمك مسافر ديگر جسد را داخل ماشين سمند گذاشتيم.

جوان مسافر خودش پشت فرمان نشست و گفت منتظرش بمانم تا جسد را در جاي ديگري رها كند و برگردد. من به‌شدت ترسيده بودم و همانجا منتظر ماندم. بعد از دقايقي جوان مسافر برگشت و گفت جسد را به داخل روستايي كه در همان نزديكي بوده برده و رها كرده است. پس از آن من و جوان مسافر خودرو را رها كرديم و با يك خودروي عبوري ديگر به تهران آمديم. وي ادامه داد: صبح يكشنبه بود كه به تهران رسيديم و به پارك‌شهر رفتيم. اما پولمان تمام‌شده بود براي همين جوان مسافر از من خواست كه روي نيمكت پارك بنشينم تا او به خانه اقوامش برود و پول بگيرد. او حتي موبايل مرا هم گرفت تا به بستگانش زنگ بزند و آن را با خود برد. جوان مسافر مدعي شد كه تا يك ساعت ديگر برمي‌گردد و از من خواست همانجا بنشينم و جايي نروم. او اما پس از آنكه مرا ترك كرد به پليس زنگ زد تا بيايند و دستگيرم كنند.
به گزارش همشهري، پس از اعترافات اين مرد، قاضي مرادي بازپرس جنايي تهران براي متهم قرار قانوني صادر كرده است. اين در حالي است كه هماهنگي‌هاي لازم با پليس شهرستان داورزن انجام شده اما هنوز مأموران موفق به كشف جسد نشده‌اند و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد. پسندیدم 0

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: خودرو سنگین که راننده آن تخلفات پرخطر و ناهنجاری اجتماعی خود را در فضای مجازی انتشار می‌داد با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ مهدی نیکبخت  در رابطه با جزئیات این خبر گفت: در پی رصد و پایش اطلاعاتی کارشناسان پلیس سایبری استان، صفحه مجازی مربوط به یک شهروند که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌هایی با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز، سبقت از سمت راست خودرو‌های سواری، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، رانندگی همسر وی با وضعیت نامناسب و رها نمودن فرمان هنگام رانندگی و رقصیدن می‌کرد، شناسایی و تحت پیگرد قرار گرفت.

وی گفت:با بدست آمدن این اطلاعات شناسایی راننده خلافکاردررصد هوشمندانه ماموران پلیس راه قرار گرفته و در نهایت با کمک دوربین‌ها و سیستم‌های هوشمند این پلیس با همکاری پلیس راه استان اصفهان موفق به شناسایی خودرو کشنده رنو T نیوفیس شده و با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه راننده متخلف سابقه دار ضمن انتشار رفتار‌های پرخطرخود در فضای مجازی باعث تضییع حقوق شهروندان نیزمی شده است ، گفت: سایر تخلفات راننده در حال پیگیری و پرونده پس از تشکیل تحویل مرجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است