Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@14:23:57 GMT

فضای مجازی جدی‌ترین چالش پیش‌روی نسل جدید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۱۶۰۴

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خرم‌دره شامگاه دیروز شنبه 22 مهرماه در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان خرم‌دره ضمن اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی در شهرستان، اظهار کرد: زمینه کارهای فرهنگی در این شهرستان آماده است و باید کار کارشناسی صورت گرفته و صرفا تکیه بر بخشنامه و دستور نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه اهتمام ویژه بر امور فرهنگی ندارند، اظهار کرد: کارگروه‌های فرهنگی طبق سفارش مقام معظم رهبری باید آتش به اختیار عمل کنند و همه وظیفه دارند در خصوص برنامه‌های فرهنگی که نوعی امر به معروف است فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر، تاکید کرد: نباید فراموش کرد که دشمن در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کند و به هر نحوی دنبال ضربه زدن است و در این راه نیز از هیچ تلاشی فروگذار نیست پس باید در برابر توطئه‌های آنان هوشیار بود.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی مهم‌ترین چالش پیش‌روی نسل جدید است، اظهار کرد: باید والدین کنترل لازم را روی فرزندان خود در فضای مجازی داشته باشند.

بسیج متعلق به تمام مسلمانان است

در ادامه این جلسه نیز حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره با تجلیل از زحمات بسیج در کشور، اظهار کرد: بسیج متعلق به هیچ قشر و جناحی نیست بلکه بسیج متعلق به تمام مسلمانان است تا جایی که امروز ما شاهدیم تفکر بسیجی در سطح کشورهای اسلامی نمود پیدا می‌کند

محمدی با اشاره به رشادت رزمندگان در جنگ تحمیلی گفت: رزمندگان جمهوری اسلامی با رشادت‌های خود در مقابل دشمن ایستادگی کردند و بسیج نقش مهمی در این میان ایفا کرد و امروز هم در آن سوی مرزها و در دفاع حرم جانفشانی می‌کنند زیرا که هدف نهایی داعش ، کشور ایران بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت