Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق جهانگیری در روزهای اخیر و پس از بازداشت برادرش در کرمان به خاطر تخلفات مالی و بانکی، فرار رو به جلو را به جای پذیرش واقعیت ترجیح داده و همه را متهم به سواستفاده سیاسی کرده است.

خبرهای مربوط به دستگیری و محاکمه مفسدان اقتصادی، همواره با جنجال‌هایی همراه بوده و جریان‌های سیاسی متاسفانه برخوردهایی کاملا جناحی با آن داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امری که در انعکاس اخبار مربوط به بازداشت برادر معاون اول به اثبات رسید.

در اولین واکنش، اسحاق جهانگیری به گونه‌ای واکنش نشان داده که گویی دستگاه‌های نظارتی در حال انتقام گیری از وی در جریان بازداشت برادرش هستند.

وی در روز بعد نیز در اظهار نظر دیگری به صورت متناقض و سربسته به بازداشت مهدی جهانگیری پرداخت: هیچ خط قرمزی برای مقابله با فساد نیست و هیچ کس در این زمینه مصونیت ندارد، اما هیچ کس هم حق ندارد به بهانه مبارزه با فساد تسویه حساب سیاسی کند و نهادهای حاکمیتی باید در چارچوب قانون حرکت کنند.

چنین واکنش هایی، نشان از تقلیل مبارزه با فساد در حد بازی‌های سیاسی و گروکشی‌های اینچنینی دارد، در حالی که اخبار مربوط به تخلفات مهدی جهانگیری در سال‌های گذشته، بسیار خبرساز شده و علیرغم اینکه معاون اول اذعان به عدم مسئولیت برادرش در سمت‌های دولتی دارد ولی مهدی جهانگیری در یک مورد صراحتا اعلام کرده بود که از روابط خود برای کمک به بخش خصوصی!! استفاده می‌کرده است: «کسی مخالف این نیست که من از نسبتم با برادرم در جهت کمک به بخش خصوصی استفاده کنم.اگر نزدیکان مسئولان در پارلمان بخش خصوصی از نسبتشان به آنها در جهت رساندن صدای بخش خصوصی به گوش آن مسئول استفاده کنند هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.»

از سوی دیگر اسحاق جهانگیری چنان از بخش خصوصی می‌گوید که کسی نیست نداند، این بخش در کشور از مهجورترین حوزه‌های فعالیت اقتصادی است و ظاهرا تنها برخی شبه دولتی‌ها و افرادی که از رانت‌های مالی و اطلاعاتی دولتی برخوردارند می‌توانند به رقابت بپردازند.

اما مهدی جهانگیری، برادر اسحاق جهانگیری کیست؟ وی چگونه توانسته به هزاران میلیارد تومان ثروت در این کشور دست پیدا کند؟ برادر کوچک معاون اول دولت و رئیس گروه مالی گردشگری که دهها شرکت و بانک زیر نظر آن است، این دارایی‌ها را از چه راهی به دست آورده است؟

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور مواصلاتی کاشان - قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودروی سواری در محور مواصلاتی کاشان - قم مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان - قم حاضر شدند، در عملیاتی ضربتی دو دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 748554

دیگر خبرها

  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم