Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شب گذشته، لژيونرهاي ايراني عملکرد خوبي در باشگاه هاي خود داشتند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، در رقابت هاي ليگ هلند، تيم هيرنفين با حضور 90 دقيقه اي رضا قوچان نژاد در خانه اوترخت به ميدان رفت. اين بازي با نتيجه 3 بر يک به سود اوترخت تمام شد. هم اکنون هيرنفين 14 امتيازي، در رده ششم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هفته چهارم ليگ ستارگان قطر تيم الخور به مصاف الغرافه رفت. در اين ديدار که با نتيجه 3 بر صفر به سود الغرافه به پايان رسيد، سروش رفيعي بيست دقيقه براي تيمش بازي کرد. در حال حاضر، الخور با يک برد و يک تساوي در رده هفتم جدول رده بندي قرار دارد.
در هفته دهم رقابت ليگ بلژيک، شارلوا در خانه ميزبان يوپن بود. کاوه رضايي بازيکن تيم ملي کشورمان در اين بازي 90 دقيقه براي تيمش بازي کرد. اين ديدار با نتيجه 2 بر 2 مساوي شد. آنها در اين بازي دوبار روي پرتاب و پاس کاوه رضايي توسط مهاجم بلندبالا و تيزچنگ شان بابي به گل رسيدند اما حريف هم با تمام قوا از خود دفاع کرد . اول با يک ضربه پنالتي در نيمه اول توسط لاي و بعد با ضربه مکنزي که آبي سرد بر تلاش هاي تيم شارلروا بود.
يوپن که قعر نشين جدول بلژيک است با انگيزه فراوانش ياران کاوه رضايي را غافلگير کرد تا احتمال جا ماندن شارلروا در جنگ صدرنشيني بيشتر هم بشود. آنها با يک بازي بيشتر 3 امتياز کمتر از کلوب بروژ 24 امتيازي دارند و اگر کلوب بروژ فرداشب بازي خود را مقابل اوستنده ببرد ، فاصله به 6 خواهد رسيد. در جدول رده بندي ليگ بلژيک، شارلوا با 10 بازي (يک بازي بيشتر) و 21 امتياز در رده دوم جدول رده بندي قرار دارد.
در ليگ يونان، پانيونيوس در خانه ميزبان المپياکوس بود که در اين بازي پرگل 7 بار دروازه دو تيم باز شد. المپياکوس با نتيجه 4 بر 3 اين ديدار را به سود خود به پايان برد. کريم انصاري فرد مهاجم ملي پوش کشورمان گل هاي دوم و سوم تيمش را در برابر تيم سابق خود به ثمر رساند. صحنه جالب پس از گلزني انصاري فرد اين بود که او پس از گلزني برابر تيم سابقش، خوشحالي نکرد. در سوي ديگر ميدان، مسعود شجاعي ضربه پنالتي تيمش را با يک ضربه چيپ به گل تبديل کرد و گل دوم تيمش را به ثمر رساند. کريم سپس در دقيقه 34 روي يک ريباند از فاصله نزديک دومين گل خودش را هم زد تا بازي پيش از نيمه اول 3-1 شود.
اما پانيونيوس جنگجو با بازيکنان ايراني اش مقابل حريف نامدار کم نياورد . آنها در نيمه دوم به محض تعويض انصاري فرد ابتدا با پنالتي چيپ شجاعي (82) و بعد با پاس عالي حاجي صفي و ضربه درميشاي (84) بازي را مساوي کردند و درحالي که همه در اوج هيجان بودند با تصميم عجيب داور مغلوب حريف شدند. داور در دقيقه 85 يک برخورد ساده در محوطه جريمه را پنالتي اعلام کرد تا فورتونيس گل چهارم تيم ميهمان را بزند. در حال حاضر، تيم هاي المپياکوس و پانيونيوس هر دو با کسب 11 امتياز از 7 بازي در رده هاي چهارم و پنجم جدول رده بندي قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات این هفته، تیم پورتو مهمان چاوز بود که با سه گل به پیروزی رسید.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو در حضور ۸۳ دقیقه خود در زمین موفق شد گلسازی کند و با گلزنی شب درخشان خود را تکمیل کند.

برای پورتو در این دیدار چیکو کنسیسائو در دقیقه (۲۷)، اوانیلسون روی پاس طارمی در دقیقه (۱+۴۵) و مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه (۷۳) گلزنی کردند.

با این نتیجه پورتو ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، سهمیه لیگ اروپای خود را تا حد زیادی قطعی کرد.

دیگر خبرها

  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم