Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه اسبق آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که تصمیم رئیس‌جمهور این کشور درباره عدم تأیید پایبندی ایران به برجام، آمریکا را احمق و حقیر نشان می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «هیلاری کلینتون»، رقیب «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 این کشور از تصمیم وی در قبال توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام) به تندی انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کلینتون» در گفت‌وگویی با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» که قبل از سخنرانی ترامپ درباره ایران ضبط شده گفت: «ما حالا شاهد مسابقه تسلیحاتی- نوعی مسابقه تسلیحات هسته‌ای- در آسیای شرقی خواهیم بود.»

وی که بین سال‌های 2009 تا 2013 وزیر خارجه دولت آمریکا بود، اضافه کرد: «ژاپنی‌ها که نگرانی‌های قابل درکی از پرواز موشک‌های کره شمالی در آسمانشان دارند، می‌بینند که نمی‌توانند روی آمریکا حساب کنند.»

کلینتون همچنین تهدید ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای از ایران را «خطرناک» را خواند و گفت: این تصمیم «باعث می‌شود ما احمق و حقیر به نظر برسیم و این دقیقاً به نفع ایرانی‌ها تمام می‌شود.»

وی اضافه کرد: «این نه تنها از لحاظ مسائل مربوط به این موقعیت بد است، بلکه این پیام را به دنیا ارسال می‌کند که آمریکا پای عهدش نمی‌ایستد.»

کلینتون با اشاره به اینکه برجام قرار بوده جلوی برنامه هسته‌ای ایران را بگیرد، گفت که ایران به تعهداتش ذیل این توافق پایبند بوده است و لازم است مسائل غیرهسته‌ای ایران در خارج از چارچوب این توافق مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

R36444/P36446/S8,89,95,97,1128/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کارلوس، مدافع استون ویلا، در شبکه‌های اجتماعی به تصمیم بحث برانگیز مبنی بر عدم پذیرفته شدن گل اکسل دیساسی در بازی روز گذشته واکنش نشان داد.

چلسی در نیمه دوم با نتیجه 2-0 عقب بود، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری نشان داد و گل‌های نونی مادوئکه و کانر گالاگر نتیجه بازی را به 2-2 تغییر داد. دیساسی امیدوار بود با گل دیرهنگامی که زده، چلسی را برنده از زمین خارج کند اما داور آن را مردود اعلام کرد.

به دلیل خطای بنوا بادیاشیله روی کارلوس در نزدیکی دروازه، به داور توصیه شد یک بررسی از طریق نمایشگر کنار زمین انجام دهد. این تصمیم باعث عصبانیت بازیکنان چلسی شد و آن‌ها به سمت داور حمله‌ور شدند.

کارلوس در شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به مَچ آف دِ دی که نوشته بود: "تصمیم درستی بود؟ گل چلسی به دلیل خطای بنوا بادیاشیل رد شد." اینطور نوشت: "اگر این خطا نبود، نمی‌دانم پس چه بود!"

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از این تصمیم عصبانی بود. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به شدت VAR را مورد انتقاد قرار داد و گفت: "نمی‌خواهم درباره داور بد صحبت کنم، اما باور نکردنی است، مسخره است. واقعاً دردناک است زیرا به فوتبال انگلیس و وجهه آن آسیب رسانده است. حتی بازیکنان استون ویلا و هواداران دلیل آن را متوجه نشدند. داور گفت خطا بوده و اگر هر چالشی مانند این خطا باشد، ما در هیچ بازی‌ای با 11 بازیکن کار را تمام نخواهیم کرد."

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!