Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از بی بی سی، آتش سوزی در ایالت کالیفرنیای آمریکا در حالی وارد ششمین روز خود شده که آمارها از کشته شدن ۴۰ نفر بر اثر آن، حکایت دارد.

بر این اساس صدها نفر نیز تا کنون مفقود شده اند که هنوز اطلاعی از وضعیت آنها به دست نیامده است. به گفته «جری براون» فرماندار کالیفرنیا این آتش سوزی یکی از بدترین فجایع این ایالت طی سال های اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نیروی آتش نشان مشغول اطفای حریق در ۱۶ نقطه بحرانی هستند.

بنا بر گزارش ها وزش باد با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت موجب گسترش آتش به مناطق دیگر شده و ساکنان این مناطق را مجبور به ترک خانه هایشان می کند. یکی از این مناطق شهر «سانتا رزا» است که ۳ هزار ساکن آن در روز شنبه ناچار به تخلیه شهر شدند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟