Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر -سمینار فنی و بازآموزی داوری ورزش‌های رزمی با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار هیئت ورزش‌های رزمی با شعار «ورزش، اتحاد، افتخار» در دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره ورزش و جوانان صبح یکشنبه در جمع رزمی‌کاران بیان داشت: هیئت ورزش‌های رزمی همواره جزو بهترین هیئت‌های ورزشی گناوه بوده و به‌عنوان بازوی پرتوان ما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان عمادی افزود: به‌زودی کلنگ سالن بانوان زده خواهد شد تا فضای بیشتری برای بانوان رزمی کار به‌وجود آید.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی هدف اصلی از برگزاری این سمینار را به روز شدن اطلاعات ورزشکاران و مربیان در حوزه کاری خود و همچنین کشف استعدادها دانست.

خالد خلیلی بیان داشت: از کسانی که در برگزاری هرچه بهتر این همایش تلاش کردند و حمایت‌های ویژه مسئولان هیئت ورزش‌های رزمی استان بوشهر قدردانی می‌کنیم.

در این سمینار سبک‌های پنجاک سیلات آقایان و بانوان، سوپرکنتاکت آقایان و بانوان، کیک بوکسینگ WKA آقایان، فایت رنجر آقایان و بانوان و او اسپرت آقایان حضور داشتند.

در ابتدای سمینار آقایان رزمی‌کار به‌صورت منسجم و با تدریس استاد خالد خلیلی به مرور تکنیک‌های پایه در کیک بوکسینگ پرداختند.

در بخش دوم و با حضور بانوان کلاس بازآموزی داوری در استایل لایت کنتاکت به‌صورت تئوری توسط صادق عبدالهی داور درجه یک فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند