Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:35:48 GMT

گروه هنر و تجربه به سینماهای اردبیل رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۳۰۰۲

گروه هنر و تجربه به سینماهای اردبیل رسیدند

 
گروه هنر و تجربه بعد از دو سال فعالیت در پایتخت در حرکتی متفاوت برای اکران فیلم های توقیف شده در سینماهای استان ها حضور یافته به طوری که این بار نیز سینما انقلاب اردبیل میزبان این گروه بود
.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، در این حرکت حمایتی از هنر هفتم گروه هنر و تجربه فیلم هایی را که قابل اکران عمومی در سینماها به دلیل محدودیت سنی، ویرگول، مستند بودن و یا دیگر محدودیت ها نبود به اکران درآوره تا یک روز هفته در یک سانس سینما انقلاب اردبیل نیز چنین فیلم هایی را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مدیر سینما انقلاب اردبیل این گروه در تهران و برخی از استان ها فعالیت داشتند که با دعوت ما در اردبیل حاضر شده و قرار است روزهای چهارشنبه در یک سانس یک فیلم به نمایش گذاشته شود که این حرکت تا پایان امسال با عقد تفاهم نامه ای با مدیر گروه هنر و تجربه علم الهدی که دیدگاهی مثبت نسبت به هنر هفتم دارد ادامه دارد.
بهنام شهبازی اظهار کرد: ما از هفته گذشته و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مدیر کل امور اجتماعی استانداری و جمعی از علاقمندان به سینما و هنر هفتم این حرکت را آغاز کردیم که در گام اول فیلم کوه ساخته امیر نادری اکران شد و قرار است در هفته های آینده فیلم های جدیدی نیز در ساعت 18 عصر در سینما انقلاب اردبیل اکران شود.
وی استقبال مردم را در هفته اول با پر شدن 70 درصد ظرفیت سالن مناسب خواند و گفت: کمپین گروه هنر و تجربه نیز شکل گرفته تا با پیشگامی ناصر رهنماآذر، شهرام جوادخانی و لیلا نوروزی زمینه حضور علاقمندان در سینما فراهم آید.
مدیر سینما انقلاب اردبیل اضافه کرد: تلاش می کنیم بعد از اکران فیلم ها با حضور علاقمندان و اهالی هنر هفتم و منتقدین فیلم را نقد کنیم تا ابعاد فیلم های اکران شده مشخص شود.

شهبازی قیمت بلیط فیلم های اکران شده در قالب گروه هنر و تجربه را مطابق نرخ فیلم های معمولی در سینماها 6 هزار تومان اعلام کرد و افزود: ما در کنار اکران فیلم های متنوع در طول هفته 18 عصر چهارشنبه ها را به اکران فیلم در نظر گرفته شده توسط گروه هنر و تجربه اختصاص دادیم که در این زمینه جا دارد از همکاری مسئولان کشوری گروه هنر و تجربه قدردانی کنیم که فضای پخش چنین فیلم های کمتر دیده شده را در سینماهای اردبیل فراهم کردند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد. شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم را به شرح زیر ثبت کرد:

فیلم سینمایی «تاوان» به کارگردانی رامین سهراب زاده و تهیه کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز

فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ

فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت

همچنین مقرر شد اکران فیلم های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر 6091224 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت