Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، با تاکید بر اینکه نباید سخنان ترامپ را نادیده گرفت، اظهار داشت: آمریکا ثابت کرده است که هیچ گاه به تعهدات خود پایبند نیست و حتی به دنبال سوء استفاده از اندک تعهداتی است که در گذشته امضا کرده است.
وی افزود: سخنان گستاخانه رئیس جمهور دیوانه آمریکا در واقع نشان دهنده خروج آمریکا از برجام و عدم پایبندی آنان به تعهدات خود است که البته درگذشته نیز به آن‌ها پایبند نبوده، اما این بار به صورت علنی آن را رد میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز، ترامپ و دولت آمریکا را دشمن ملت ایران دانست و بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا به راحتی تاریخ را تحریف کرده و جنایات کشورش بر علیه ملت ایران را انکار کرده و با توهین به ملت ایران خود را نمادی از پاکی معرفی میکند که این مهم نیازمند پاسخ کوبنده مسئولان دولتی است.
وی ادامه داد: مسئولان دولتی و دستگاه دیپلوماسی ایران باید با موضعی جدی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکایی‌ها ایستادگی کرده و به آنان یادآوری کنند که خروج از برجام یا ادامه بدعهدی‌های گذشته غربی‌ها موجب خروج ایران از برجام و ادامه فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای خواهد بود.
رسولی زاده با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت ایران است، خاطرنشان کرد: تحریم سپاه به منظور ضعیف کردن کشور و تحت فشار قرار دادن ایران است، اما همه سران استکباری و دشمنان ملت شریف ما باید بدانند که ملت و دولت ایران همواره پشتیبان این نهاد انقلابی بوده و خواهند بود و اجازه هیچ گونه اهانتی را به این بازوی توانمند امنیتی ایران نمیدهند.
وی در پایان با اشاره بر لزوم پاسخ دادن به سخنان رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: سخنان ترامپ تاییدی بر نقض برجام و عدم پایبندی این کشور استکباری به هرگونه توافق جهانی است و باید دستگاه دیپلماسی ایران با اقتدار به آن پاسخ دهد تا جهانیان بدانند موضع ایران در قبال استکبار جدی خواهد بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق در جهت امنیت کشور رخ داد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کارنامه سپاه پاسداران در طول انقلاب بسیار درخشان و پر افتخار بوده، به ویژه در عملیات وعده صادق که انتقام پشیمان کننده‌ای از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند و باعث یک غرور و افتخاری برای همه‌ی ایرانی‌ها شد، و یک شادی خاصی در دل همه‌ی ما ایجاد کرد. وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق از جهات مختلفی بسیار مهم بود تصریح کرد: این عملیات کاملاً در جهت امنیت کشور صورت گرفت و باعث ناامنی برای رژیم غاصب صهیونیستی بود، جنایاتی که در این ایام انجام شد ناامنی را در منطقه ایجاد کرده بودند که با این کار پرافتخار سپاه باعث شد ترسی در دل آن‌ها ایجاد شود و سرجای خود بنشیند. حسینی به اهمیت عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت‌: مدتها رژیم غاصب صهیونیستی بر روی سپر امنیتی که دارد مانور می‌دادند و می‌گفتند ما امن‌ترین کشور هستیم، اما دیدیم که نه تنها موشک‌های سپاه هم از این سه سپر عبور کرد بلکه هم از پدافند آمریکا و انگلیس و هم پدافندهای حامیان این رژیم غاصب عبور کرد و به هدف خورد و تمام آن تبلیغات غلطی که داشتند در این عملیات به باد فنا رفت. امام جمعه شهرستان سامان تصریح کرد: آمریکا و حامیانش می‌گفتند ایران توان موشکی چندانی ندارد، غلو می‌کند و نسبت به توان نظامی‌اش مبالغه ولی ما با موشک باران این رژیم غاصب توان خودمان را نشان دادیم و در میدان این توان را به دشمنان اثبات و ارائه کردیم. حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان داشت‌: سپاه پاسداران در موشک باران رژیم غاصب از اصل غافلگیری استفاده نکرد، از قبل اعلام کرد می‌زنیم‌، چند ساعت پهبادها در آسمان بودند و رژیم غاصب مدت زمان کافی برای دفاع داشت‌، این نشان می‌دهد که ما اینقدر به توان دفاعی خودمان مطمئن هستیم و یقین داریم که حتی اگر به دشمن هم اطلاع بدهیم که ما حمله کردیم قطعاً آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند این خود، برای سپاه پاسداران کشور جمهوری اسلامی ایران افتخاری بسیار بالا است. وی در پایان گفت‌: سپاه پاسداران با این عملیات غرور آفرین وعده صادق که داشتند در حقیقت قدرت بازدارندگی کشور ما را به رخ جهانیان کشیدند و به آنها ثابت کردند که اسرائیل و آمریکا در تیر رس موشکی سپاه قرار دارند و بالاتر از آن قدرت بازدارندگی رژیم غاصب، آمریکا و حامیانش را در نگاه جهانیان زیر سوال بردند و تبلیغات دروغینشان را برملا کردند. کد خبر 6083637

دیگر خبرها

  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ملت ایران است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • عملیات وعده صادق برای امنیت کشور رخ داد
  • عملیات وعده صادق در جهت امنیت کشور رخ داد