Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@15:13:03 GMT

ایجاد 2000 فرصت شغلی برای نیازمندان البرز

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۳۵۳۵

ایجاد 2000 فرصت شغلی برای نیازمندان البرز

محمد محمدی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزودک این فرصت های شغلی از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز و نیازمندان جویای کار غیر تحت حمایت ایجاد شده است.
وی ادامه داد:22 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی نیمه نخست سال، برای اشتغال زایی به هزار و 373 نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی فرد با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان فنی و حرفه‌ای برای ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان گفت: مددجویان مستعد فاقد مهارت بر اساس علاقه و سنجش بازار کار با هماهنگی این نهاد برای گذراندن دوره‌های آموزشی به مراکز معتبر تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای با قابلیت اعطای مدرک رسمی معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های خودکفایی مددجویان با هدف پایداری شغلی، تحت نظارت و راهنمایی کارشناسان اشتغال این اداره کل قرار دارد، افزود: توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق مشاوره شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی انجام و هر ساله تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل می‌شوند.
محمدی فرد گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف 20 میلیون تومان است که بیشتر در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز از صاحبان صنایع، مشاغل و اصناف برای ایجاد اشتغال مددجویان دعوت به همکاری کرد و افزود: کمیته امداد با هدف ایجاد انگیزه برای کارفرمایان و دفاترکاریابی و فراهم کردن شغل برای خانوارهای تحت حمایت، بسته‌های تشویقی در نظر گرفته که مطابق آن برای مدت معین حق بیمه سهم کارفرما، توسط این نهاد، پرداخت می‌شود.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سهم این اداره‌کل در اشتغال سال گذشته، شش هزار و ۸۳ نفر بود که با این میزان اشتغالزایی، سهمیه ما به طور کامل تحقق پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت کردستان، بختیار خلیقی اظهار کرد: تحقق ۱۰۰ درصدی میزان سهمیه اشتغال در بخش صمت استان نتیجه تلاش تولیدکنندگان، صنعتگران و بازاریان و همت مدیران و کارشناسان این مجموعه است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده سهم اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای سال ۱۴۰۳، حدود شش هزار نفر برآورد شده است که امید می‌رود این مهم هم به طور کامل تحقق پیدا کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه اشتغال‌های شکل گرفته راستی آزمایی شده و به طور کامل رصد شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است که انتظار داریم در جز ۳ تبصره ۱۸ هم بیشتر مورد حمایت قرار گیریم تا جامعه هدف بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم.

خلیقی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره‌برداری در استان داریم که سال گذشته هم تعدادی از آنها درخواست تسهیلات به ویژه تسهیلات سرمایه در گردش را داده‌اند.

وی اضافه کرد: هفت هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان در سال گذشته بود که از این مبلغ سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد و تاکنون هم دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.

کد خبر 744207

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • اثرگذاری بانک کشاورزی در تحقق سند ملی امنیت غذایی با پرداخت بیش از ۲۰۰۰ هزار میلیارد تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • ایجاد ۴۸۰۰ فرصت شغلی برای دانش آموختگان زنجان هدفگذاری شد
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد
  • احیای طرح کاد، فارغ‌التحصیلان را به بازار کار می‌رساند