Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین المللی پول گفت، هیچ تغییری در سیاست صندوق در زمینه اعطای وام به ایران در پی فشارهای اعمال شده از سوی دولت آمریکا ایجاد نشده است.

لاگارد در کنفرانسی خبری در واشنگتن در پاسخ به سوالی در مورد سیاست جدید دولت ترامپ که قویا از صندوق بین المللی پول و بانک جهانی خواسته وام یا تامین مالی به ایران اختصاص ندهند گفت: «ما هیچ دلیلی نمی بینیم که چیزی را در دستورالعمل های دریافتی از هیئت مدیره صندوق تغییر دهیم و به فعالیت بر اساس روال قبلی ادامه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس صندوق بین المللی پول افزود: «ما با 189 کشور عضو کار می کنیم و تنها زمانی از مذاکرات برنامه ریزی شده حمایت می کنیم و وارد آن می شویم که کشوری درخواست کرده باشد.»

منبع: تسنیم

403

صندوق پول حمایت اعطای وام بدون تغییر اعمال فشار سیاست توقف تامین مالی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • آیا اعتراضات دانشجویی باعث تغییر سیاست آمریکا می‌شود؟
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند