Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عربستان سعودي در قانوني جديد، پوشيدن لباس‌هاي راحتي را براي تماشاگران ورزشي در استاديوم‌ها ممنوع کرد.
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، عربستان اخيرا به زنان اجازه داد که در يک مراسم ملي وارد استاديوم ورزشي شوند. اين اولين بار در اين کشور بود که چنين اتفاقي مي‌افتاد.
با اين حال اين کشور در اقدامي جديد تماشاگران مسابقات ورزشي در استاديوم‌ها را از پوشيدن لباس‌هاي راحتي منع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون جديد به اين معنا است که مردان نمي‌توانند در استاديوم‌ها لباس‌هاي آستين کوتاه که غالبا در عربستان در خانه پوشيده مي‌شود، بپوشند. به جاي اين لباس‌ها تماشاگران بايد از لباس‌هاي رسمي‌تر و آستين بلند استفاده کنند.
مسئولان عربستاني اعلام کرده‌اند که به اين دليل چنين قانوني گذاشته شده که مسابقات فيلمبرداري مي‌شود و تماشاگران در فيلم‌ها مشخص هستند. بنابراين مردم بايد لباس پوشيده باشند که متناسب با جامعه عربستان باشد.
واکنش‌هاي زيادي به قانون جديد عربستان ايجاد شده است. برخي اعلام کرده‌اند که با اين قانون موافق هستند اما برخي ديگر معتقد بودند که قانون جديد باعث مي‌شود قشر فقيرتر جامعه نتوانند در استاديوم حضور پيدا کنند.
العالم
506

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند

مهرداد بذرپاش با یادآوری افزایش وام مسکن شهری به ۵۵۰ و روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد است.

به گزارش خبرآنلاین، وی با بیان این‌که سال گذشته تسهیلات بانکی در بافت فرسوده با ضعف روبرو بود، ادامه داد: تلاش می‌کنیم این تسهیلات با افزایش روبرو شود و در کنار تسهیلات شهرسازانه، تسهیلات مالی قرار بگیرد.

وی با یادآوری این‌که ۵۰۰ شهرداری بسته ۱۹ بندی شهرسازانه را اجرا کرده‌اند، گفت: در این بسته پیش‌بینی شده شهرداری‌ها این امکان را داشته باشند تا پیشنهادات مدنظرشان را در صورت تصویب شورای تامین استان به آن بسته اضافه کنند که برخی از شهرداری‌ها از این ظرفیت استفاده کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: هر شهرداری این بسته را اجرا کرد، میزان صدور پروانه در بافت فرسوده افزایش یافت. به همین خاطر همکاران ما در شرکت بازآفرینی شهری جلساتی را با شهرداری‌ها برگزار کردند تا آن‌ها در موضوع نوسازی بافت فرسوده حضور پررنگی داشته باشند.

بذرپاش همچنین درباره قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، اظهار کرد: این قانون صرفه و صلاح مالکان و مستاجران را تامین و کمک شایانی به سامانه املاک و اسکان می‌کند. ضمن این‌که دست وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها را برای کمک به تنظیم بازار باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • رای تحسین برانگیز فدراسیون تاج!
  • رود فن نیستلروی: بر تن کردن پیراهن رئال مادرید، مانند پوشیدن لباس سوپرمن است
  • توصیه عجیب مارسل دسایی به ام باپه: به جای رئال مادرید، برو عربستان!
  • اتفاق عجیب در بازی استقلال؛ جاگیری‌های کمک‌داور در زمین مسابقه و فیفایی که تایید نمی‌کند! + عکس
  • تابوشکنی در فوتبال ایران؛ ورود آقایان ممنوع!
  • باید و نبایدهای لباس پوشیدن در سفر بهاری
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد