Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@10:27:24 GMT

چهار پروژه پژوهشی در مناطق نفت‌خیز جنوب تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۴۲۱۳

چهار پروژه پژوهشی در مناطق نفت‌خیز جنوب تصویب شد

در دومین جلسه شورای عالی پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سال جاری، 3 عنوان پژوهشی و یک پروژه پژوهشی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این جلسه با حضور اعضای شورا و نمایندگان مدیریت‌ها و اداره‌های متقاضی به منظور تصویب 4 طرح پژوهشی و بررسی 3 پروژه پژوهشی جلسات قبلی شورا، برگزار شد که پس از بحث‌های فنی و کارشناسی و تبادل نظر توسط اعضای شورا، با اجرای 3 عنوان پژوهشی و یک پروژه پژوهشی جهت انجام مراحل بعدی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناوین و پروژه پژوهشی مصوب عبارتند از: پایش عملکرد توربین کمپرسورهای گازی، بومی‌سازی و ساخت سیستم پایش و محافظت در برابر لرزش و سنسورهای مرتبط برای ماشین آلات دوار، بررسی روش‌های مدیریت تلفیقی مبارزه با علف هرز حلفه در فضای سبز منازل و ادارات و تدوین دستورالعمل جامع تعمیر اساسی پیش گرمکن‌های آب و نفت واحدهای بهره‌برداری و نمک‌زدایی.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم