Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:19:07 GMT

برگزاری دوره آموزشی بافت تابلو‌فرش

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۴۶۶۱

برگزاری دوره آموزشی بافت تابلو‌فرش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه ۱۱ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان اعتبار به این منظور هزینه شده است، گفت: این کلاس‌ها در روستا‌های بهرام بیگی، جوکار و بونه بن برگزا‌ر شد.

محبی افزود: مقرر شده تا پایان امسال برای ۱۸۰ مددجوی زن و مرد تحت حمایت کمیته امداد مارگون کلاس‌های آموزشی بافت تابلو‌فرش و حرفه آموزی دانش آموزی برگزار شود که اعتبار پیش‌بینی شده آن ۲۷ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توانمند‌سازی مددجویان تحت حمایت و استقلال مالی آن‌ها را از اهداف برگزاری این کلاس‌ها اعلام کرد و ادامه داد: درآمدزایی و افزایش سرانه‌ درآمد خانواده‌ها، با ایجاد کار و اشتغال مناسب و پایدار از اولویت‌های اصلی کاری کمیته امداد است.

انتهای پیام/ش

برگزاری دوره آموزشی بافت تابلو‌فرش برای ۷۱ مددجویان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند

 حجت الاسلام مهری،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان قم در مراسم واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان گفت: امروز مجموعاً ۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود که سهم قم از این تعداد ۸۰ واحد است.

 وی گفت: از مجموع ۸۰ واحدی که در قم به بهره برداری رسید، ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد در روستا‌ها و ۲۱ واحد در پردیسان ساخته شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی استان برای ساخت این واحد‌ها گفت: برای ساخت هر واحد، ۲۸۰ میلیون تومان آورده توسط متقاضیان تامین شده و مابقی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران به پروژه‌ها تزریق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن: آرامش خاصی می‌دهد | فیلم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • برگزاری کلاس آموزشی برای نوغانداران شهرستان درگز