Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رييس پليس تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ جعل ويزاي عتبات عاليات و کشف 100 هزار ويزاي جعلي در آستانه مراسم اربعين حسيني خبر داد.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا از مرکز اطلاع رساني پليس پايتخت، سردار حسين رحيمي افزود: نيروهاي اطلاعاتي پليس پايتخت در آستانه مراسم اربعين حسيني در اقدامي عملياتي ضمن انهدام باند بزرگ جعل ويزا و دستگيري اعضاي آن، 100 هزار ويزاي جعلي از اين باند کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: عوامل اطلاعاتي پليس پايتخت در اقدامي غافلگيرانه موفق به شناسايي و دستگيري 6 عضو اين باند جعل اسناد دولتي و ويزاي عتبات عاليات شدند.
سردار رحيمي اظهار کرد: در سالهاي گذشته شاهد بوديم که تعدادي جاعل اسناد دولتي با نزديک شدن ايام اربعين حسيني (ع) و سفر مردم به عتبات عاليات با سوء استفاده از موقعيت ايجاد شده اقدام به جعل و فروش ويزاي جعلي کشورعراق مي کردند.
وي با اشاره به اينکه با پايش هاي تخصصي صورت گرفته و پيگيري هاي انجام شده همکاران ما موفق به شناسايي و دستگيري يک باند جاعل شدند، افزود: در اين عمليات باند 6 نفره جاعل که اقدام به چاپ و فروش ويزاي جعلي کشور عراق مي کردند دستگير و به مرجع قضايي معرفي شدند.
به گفته وي، در اين زمينه 2 چاپخانه به عنوان محل چاپ ويزاهاي جعلي نيز پلمپ شد.
رئيس پليس پايتخت با تاکيد براينکه هموطنان براي دريافت ويزا مي بايست به مراکز رسمي و معتبر مراجعه کنند، افزود: فروش اينگونه ويزاهاي جعلي مي تواند آثار نامطلوبي در روند سفر زائران به عتبات عاليات داشته باشد و چه بسا به دستگيري زائران منجر شود.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با کانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار:مهدي مقدر - انتشاردهند: محسن فتاحي
تهرام/9343/1735 / 1539**1625
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 مقر پلیس در خیابان وزرا که سابقاً محل پلیس امنیت اخلاقی بود، مدت‌هاست مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شده است. سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با دستگیری و رسیدگی به پرونده اوباش و اراذل تهران در این مرکز پرداخته است. این گزارش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت