Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس با حمله به شهرهای الخلیل، بیت لحم، جنین و قلقیلیا به منازل فلسطینیان یورش برده و آنها را تفتیش کرده و اسباب و اثاثیه آنها را بر هم زدند.

در جریان این حملات، درگیری هایی میان اشغالگران صهیونیست و فلسطینیان صورت گرفت؛ نظامیان اسرائیلی در جریان این حملات 15 فلسطینی را اسیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبر دیگر اینکه، جبهه خلق برای آزادی فلسطین از تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویس های امنیتی آن خواست تا به بازداشت فعالان سیاسی و نیروهای مقاومت در کرانه باختری پایان بخشد.

این جبهه با صدور بیانیه ای تصریح کرد که اقدام سرویس های امنیتی تشکیلات رام الله در تداوم بازداشت سیاسی، به تمامی تلاش های آشتی ملی لطمه می زند و میزان جدیت این تشکیلات در زمینه برقراری آشتی ملی را زیر سؤال می برد.

در این بیانیه آمده است: به رغم درخواست مکرر گروه های ملی و نهادهای حقوقی از تشکیلات رام الله مبنی بر متوقف کردن بازداشت های سیاسی، ولی سرویس های امنیتی این تشکیلات همچنان به این بازداشت ها ادامه می دهند.

این جبهه از سرویس های امنیتی تشکیلات رام الله خواست تا دست از سیاست سرکوب فرزندان ملت فلسطین و نیروهای مقاومت در کرانه باختری بردارند.



منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اسرائیل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد

ارتش اسرائیل  در بیانیه‌ای اعلام کرد در حال انجام «حملات هدفمند» علیه حماس در شرق رفح است.

به گزارش تسنیم؛ دقایقی قبل‌تر کابینه دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرد کابینه جنگی این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ ادامه دهد.

نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر فلسطینی در شهر رفح واقع‌ در جنوبی‌ترین نقطه غزه پناه گرفته‌اند. در صورت آغاز عملیات اسرائیل در این منطقه، آوارگان فلسطینی جایی برای رفتن ندارند. 

آژانس امدادرسانی سازمان ملل متحد روز جمعه گفت چنانچه اسرائیل طرح خود برای حمله به رفح را پیش ببرد صدها هزار نفر در معرض خطر مرگ قرار خواهند داشت.

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد ساعاتی قبل‌تر گفته بود از بابت گزارش‌هایی که نشان می‌دهند حمله زمینی گسترده اسرائیل به رفح ممکن است قریب‌الوقوع باشند مستوجب نگرانی است.

همزمان منابع فلسطینی از حملات هوایی شدید و تحرکات زمینی گسترش داده‌اند. به نقل از یک سخنگوی ارتش اسرائیل هم گزارش داده که تل‌آویو فعلاً در حال انجام حملاتی محدود علیه برخی مواضع حماس است. 
 
این حمله در شرایطی انجام می‌شود که ساعاتی قبل‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس از موافقت با طرح پیشنهادی مصر برای آتش‌بس/تبادل اسرا خبر داده بود. 

رسانه‌های اسرائیلی اما مدعی شدند که کابینه این رژیم گفته که حماس طرح مصر و قطر را تعدیل کرده و این طرح برای تل‌آویو قابل قبول نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • ارتش اسرائیل «حمله هدفمند» به رفح را آغاز کرد
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است