Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسین صدیقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه گفت: در این مدت، 5.37 کیلومتر از شبکه آب شهری توسعه و 2.7 از این شبکه نیز اصلاح و بازسازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین 5.1 کیلومتر به شبکه جمع آوری فاضلاب شهری این شهرستان افزوده شده و هشت دهم کیلومتر از شبکه موجود نیز اصلاح و ترمیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارائه خدمات به مشترکان این شهرستان گفت: در این مدت 867 رشته انشعاب جدید آب شهری و 837 انشعاب جدید فاضلاب شهری به مشترکان شهر مراغه و خداجو واگذار و نصب شده است.

صدیقی افزود: تعویض 891 دستگاه کنتور آسیب دیده مشترکان، 411 مورد تعویض و استاندارد سازی انشعابات قدیمی آب و 154 مورد مرئی کردن شیرآلات شبکه آب شهری از جمله خدماتی بوده که توسط این شرکت ارائه شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات به مشترکان فاضلاب شهری ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون نیز 52.1 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری لایروبی و شسشتو شده است.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و مشارکت شهروندان در راستای ارائه خدمات مناسب و به موقع توسط پرسنل این شرکت افزود: صرفه جویی در مصرف آب بهترین رویکرد برای بهره مندی هرچه بهتر مردم از این نعمت الهی است.

حدود 68 هزار مشترک آب و 61 هزار مشترک فاضلاب در مراغه وجود دارد و خدمات شرکت آب و فاضلاب مراغه با حدود 500 کیلومتر خط انتقال آب و حدود 360 کیلومتر خط انتقال فاضلاب به مشترکان ارائه می شود.

انتهای پیام/ش

نصب وواگذاری837 انشعاب جدید فاضلاب شهری به مشترکان شهر مراغه و خداجو

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی

رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه در گفتگو با خبرنگار جام جم در خصوص آخرین وضعیت پروژه ملی توسعه فیبرنوری در استان، با اشاره به اهتمام جدی شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت بهبود زیرساخت های ارتباطی کشور با اجرای پروژه ملی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها (FTTH)، از اجرای ۴۵۰ کیلومتر  فیبر نوری در ۲۵ شهر استان، خبر داد. مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طرح ملی فیبر نوری در ۲۵ شهر خراسان شمالی  و با پیش بینی اجرای بیش از ۶۵۰ کیلومتر فیبرمورد نیاز اجرایی می شود و در حال حاضر  عملیات اجرای پروژه در ۲۵ شهر استان آغاز شده است و در ۱۰شهر عملیات اجرای طرح فوق بیش از  ۸۰ درصد پیشرفت داشته است. وی اظهارکرد:تاکنون ۴۵۰ کیلومتر فیبر نوری جهت دسترسی منازل و کسب و کارها به اینترنت پرسرعت در استان، اجرا شده است. وی بیان کرد:عملیات حفاری جهت  اجرای این طرح در شهرهای فاروج، آشخانه، گرمه، صفی آباد،راز، یکه صعود،شوقان،درق،حصار گرمخان،زرق آباد، بام و غلامان پایان یافته و در سایر نقاط نیز درصد قابل توجهی از کار اجرایی شده است. علی اصغرپور یادآور شد: طرح ملی توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کارها (ftth) در تمامی شهرهای خراسان شمالی به جز شهر بجنورد توسط مخابرات منطقه خراسان شمالی درحال اجرا می باشد. علی اصغرپور با اشاره به اهمیت این پروژه در راستای ایجاد زیرساخت های شهر هوشمند و کاهش شکاف دیجیتالی و همچنین توسعه اقتصاد دیجیتال اظهار داشت: با هدف پیشبرد هر چه بهتر این پروژه تاکنون جلسات مستمر و متعددی در  کمیته راهبری توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها با دستگاه های اجرایی در شهرهای مختلف استان برگزار شده  و امیدواریم با تلاش و پشتکار همکاران حوزه های مختلف مخابرات منطقه و تعامل سازنده سایر دستگاههای مرتبط و به ویژه با حمایت استاندار خراسان شمالی،  بزودی شاهد اجرای کامل و بهره برداری این پروژه در سطح استان باشیم./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود