Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@11:04:36 GMT

فیلم/ گلایه‌های مردم سنگان از بی‌توجهی دولت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۶۷۹۴

‍‍‍‍‍‍

احمدتوکلی نماینده مردم تهران در کانال تلگرامی خود فیلمی کوتاه منتشر و در توضیح آن نوشت:«در جمع اهالی سنگان تهران؛زندگی شان بااحداث آزادراه شمال مختل شده است.ازبی توجهی دولت به مشکلات‌شان گلایه دارند.»

دریافت 3 MB ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان نسبت به کم توجهی های حوزه وقوع حوادث رانندگی/مصوبات كامل اجرا نمي شود

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به افزایش حوادث رانندگی در سطح راه های استان خواستار عزم جدی مسئولان امر در رفع نقاط حادثه خیز شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو ، سرهنگ علي رضایی در این خصوص گفت: با توجه به افزایش حجم ترددها در ماه های پایانی سال یک بار دیگر از مسئولین استانی و شهرستان ها می خواهیم برای کاهش حوادث رانندگی به شکل مضاعفی تلاش کنند.

وی با اشاره به این که پلیس مسئول رسیدگی به تصادفات و نهادهای مربوطه مسئول ارتقاي ایمنی و کاهش زمینه های وقوع حوادث رانندگی هستند افزود: همه دستگاه ها در پیشگیری از حوادث رانندگی مسئول هستند و اگر در چارچوب وظایف خود احساس مسئولیت نکنیم در محضر خدا پاسخگو هستیم چرا که موضوع جان مردم است.

سرهنگ رضایی با تاکید بر اهتمام نهادها بر اقداماتی همچون رفع نقاط حادثه، نصب تابلوی هشدار دهنده،ایجاد راه گریز و سایر اقدامات پیشگیرانه بیان کرد: متاسفانه در ایام مختلف سال در تعطیلات و مناسبت هایی که احتمال افزایش ترددهای جاده ای وجود دارد جلساتی تشکیل می شود اما موضوعات و مصوبات آنطور که باید اجرا و پیگیری نمی شوند و این در حالی است که روزانه هموطنان ما در اثر بروز حوادث، مجروح شده و یا جان خود را از دست می دهند  از این رو همزمان با ایام پایانی سال یک بار دیگر از مسئولین استانی و شهرستان ها می خواهیم برای کاهش حوادث رانندگی به شکل مضاعفی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • لحظات جالب توجهی که عکاسان سوژه دوربین‌ها شدند
  • گلایه مندی شهروندان قمی از شیوه اجرای طرح کالابرگ فجرانه
  • گلایه مردم از شیوه اجرای طرح کالابرگ فجرانه 
  • تاخیر در پرداخت عیدی معلولان بهزیستی را گلایه‌مند کرد
  • باتری چینی برای کار کردن در سرما
  • ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان نسبت به کم توجهی های حوزه وقوع حوادث رانندگی/مصوبات كامل اجرا نمي شود
  • کردستان| گلایه‌های قهرمان وزنه‌برداری آسیا از بی‌توجهی مسئولان/ بعد از کسب مدال کسی سراغم را نگرفت
  • باتری جدید چین برای کار کردن در سرما
  • گلایه از تبدیل شدن جاده بافق به پیست موتورسواری در عصر‌های جمعه + تصاویر
  • ابراز نگرانی رئیس پلیس راه کرمان، نسبت به کم توجهی‌های حوزه وقوع حوادث رانندگی