Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط‌عمومی آستان قدس رضوی گفت: مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی پس از اجرای نخستین نقاشی دیواری در چهارراه شهدا مشهد، طراحی دومین نقاشی دیواری برای اجرا در میدان فردوسی را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، محمدامین توکلی‌زاده با اشاره به ظرفیت عظیم نقاشی دیواری در انتقال مفاهیم و معارف اصیل اسلامی و ایرانی، اظهار داشت: نقاشی دیواری یکی از هنرهای ماندگار و ارزشمندی است که می‌تواند ضمن زیباسازی محیط شهری، پیام‌های عمیقی را به مخاطبان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط‌عمومی آستان قدس رضوی به اجرای نقاشی دیواری مبارزه دائمی خستگی ناپذیر در چهارراه شهدای مشهد مقدس اشاره و عنوان کرد: در این اثر تلاش کردیم عبارت «مبارزه دائمی خستگی ناپذیر» که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سیره حضرت رضا(ع) عنوان شده بود را با ترکیبی از تصاویر شهدای عزیز در عرصه‌های مختلف به نمایش بگذاریم.

وی هم چنین با اشاره به آغاز مراحل طراحی نقاشی دیواری برای دیوارهای اطراف میدان فردوسی، افزود: اکنون به دنبال اجرای اثری ارزشمند دیگری در این مکان هستیم.

توکلی زاده با بیان اینکه مراحل طراحی این اثر در حال انجام است و کار به یکی از هنرمندان برجسته این عرصه سفارش داده شده است، افزود: در نظر داریم سیر جریان مقاومت در فرهنگ اسلامی و ایرانی را با ترکیبی تصویری از داستان‌های شاهنامه و دیگر عرصه‌های مقاومت تا به امروز شامل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و... به تصویر بکشیم.

وی ابراز امیدواری کرد پس از تکمیل مطالعات تصویری و تایید طرح نهایی، عملیات اجرایی این پروژه طی ماه‌های آتی آغاز شود.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند

به گزارش خبرآنلاین،حسین دشتوان کارگر واحد خدمات در سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس، کیف حاوی ارز خارجی را پیدا کرد.

فارس در خبری نوشت: این کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در حین انجام وظیفه با کیف پولی مواجه شد که در بررسی آن حاوی مقداری وجه نقد، دلار و مدارک هویتی به ارزش۷۲۰ میلیون ریال بود را سپس به سپاه تحویل داده تا به صاحبش بازگردانده شود.

گفتنی است، عزت نفس، مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری مشخصه برجسته کارکنان و کارگران ولایی و ارزشی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898352

دیگر خبرها

  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • رئیس قوه قضاییه: در بحث حجاب از فراجا خواسته شد به میدان بیاید