Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:22:41 GMT

شهردار طبس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۷۱۵۸

شهردار طبس معرفی شد

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر طبس، سرپرست شهرداری میبد را به عنوان شهردار طبس معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس شورای اسلامی شهر طبس در جمع خبرنگاران و فعالان اجتماعی طبس گفت: شهرداری طبس را در ۱۵ سال اخیر مورد مطالعه قراردادیم و مشخص شد شهرداری هیچ‌گاه در شان مردم نبوده است.

محمود امینی در ادامه افزود: شهرداری بدهی سنگینی دارد؛ از ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای شهرداری ثبات جایگاه ندارند. تعداد نیروها بسیار متورم بود و ۲۵۰ نیرو را باید شهرداری حقوق بدهد و اعتماد مردم به شهرداری ضعیف شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس ادامه داد: با بررسی شرایط متوجه شدیم باید روند و مسیر متفاوتی را انتخاب کنیم.

حدود ۱۰۰ نفر را بررسی کردیم و با ۴۰ نفر مصاحبه انجام شد

وی افزود: ۱۲ شهر را از نزدیک مطالعه کردیم و به دنبال این بودیم که چه کسی می‌تواند این وضعیت را متفاوت کند چرا که شرایطی در شهرداری طبس حاکم است که شرایط متفاوتی دارد و باید تغییر کند. از افراد مدنظر ۱۲ نفر انصراف دادند.

امینی در ادامه صحبت های خود افزود :
ملاک هایی که مورد تاکید ما بود:
توان مدیریتی بالا . قدرت روابط عمومی بالا. ارتباط موثری با مسئولان کشوری داشته باشد. توان فنی بالایی داشته باشد. برای مشکلات و وضعیت شهرداری طبس برنامه ویژه‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راه با افراد زیادی از جمله: امام جمعه. نماینده . فرماندار ویژه و شهرداران سابق هم صحبت کردیم.

شهردار طبس باید یک تیم در کنار خود داشته باشد

وی گفت: در کنار بقیه ملاک‌ها بومی بودن هم برای ما اهمیت داشت ولی اگر فردی را پیدا کردیم که تفاوت زیادی با افراد بومی داشت و بومی نبود او را انتخاب کنیم.

امینی عنوان کرد: بعد از مطالعات انجام شده به فردی رسیدیم که شهر وی مشابه شرایط شهرداری طبس داشت و در نهایت مجید بهارستانی سرپرست فعلی شهردار میبد را انتخاب کردیم.

سید علی هاشمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر طبس نیز گفت: طبسی ها باید مطالبه گری را یاد بگیرند و از تمام مسئولان میخواهم شهردار را یاری کنند. دست کمک به سوی تمام مردم دراز می‌کنیم.

زهرا حسین‌پور دیگر عضو شورای اسلامی شهر طبس نیز گفت: بدور از نگاه قومی؛بهارستانی با یک تیم قوی مشاور خواهد توانست در کنار شورای شهر، فرزندان طبس را به عنوان شهرداران آینده تحویل جامعه دهد.

حسین باقرزاده عضو دیگر شورای اسلامی شهر طبس نیز گفت: برای انتخاب شهردار آینده طبس تلاش بسیار و مطالعات زیادی بدور از نگاه های احساسی و سیاسی انجام شد تا یک فرد قوی انتخاب شود.

غلامحسین طاهری عضو شورای اسلامی شهر طبس هم گفت: طبس به نسبت جمعیت خود درآمدخوبی ندارد.

طبس نام بزرگی است و برای انتخاب شهردار باید وسواس داشته و نمی‌شود این انتخاب در یک بستر مشوش و عجولانه انجام شود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • خروج علیه شهردار تهران
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد