Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@15:06:50 GMT

وزیر ورزش و جوانان به همدان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۵۷۸۱۰

وزیر ورزش و جوانان به همدان سفر می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: وزیر ورزش و جوانان به همراه روسای فدراسیون‌ها ورزشی روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه به همدان می‌آیند.

رسول منعم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که در سفر قبلی وزیر ورزش و جوانان با رایزنی اداره کل و مسئولان استان قرار بر این شد یکی از جلسات فصلی هم اندیشی روسای فدراسیون ها با حضور وزیر ورزش در همدان برگزار شود اظهار داشت: این خواسته مورد اجابت دکتر سلطانی فر قرار گرفت تا وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون ها روز پنجشنبه سفری به همدان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان و تیم همراه به همدان گفت: در صبح پنجشنبه وزیر ورزش و روسای فدراسیون‌ها در جلسه شورای اداری استان حاضر می شوند و بعد از ظهر نیز جلسه هم اندیشی روسای فدراسیون ها برگزار می شود.

منعم افزود: پس از برگزاری جلسه وزیر ورزش و روسای فدراسیون ها با بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج به سفر یک روزه خود به همدان پایان می دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این که سفر روسای فدراسیون های ورزشی به همدان فرصت مناسبی است تا هیئت های ورزشی استان مشکلات خود را با روسای فدراسیون ها در میان بگذارند عنوان کرد: در فاصله برنامه‌های این سفر هیئت های ورزشی جلسات جداگانه ای با روسای فدراسیون ها برگزار می کنند تا در مورد مشکلات هئیت و برنامه های آتی و نیز گرفتن میزبانی مسابقات کشوری یا بین المللی تبادل نظر کنند.

منعم تصریح کرد: بازدید وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌ها از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج همدان هم فرصت مناسبی است تا متولیان ورزش کشور با امکانات این مجموعه آشنا شوند و میزبانی از اردوی تیم های ملی یا باشگاهی را در این مجموعه برگزار کنند.

وی با بیان این که مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی با داشتن زمین فوتبال، استخر، سالن بدنسازی، خوابگاه و رستوران یکی از به روزترین مجموعه های ورزشی کشور است تاکید کرد: میزبانی از اردوی تیم های ملی و یا باشگاهی در این استادیوم علاوه بر درآمدزایی برای ورزش استان پیشرفت سطح کیفی ورزش همدان را در پی دارد.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حقیقی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: در سال اقدامات خوبی در حوزه جوانان اتفاق افتاد و میزبان برنامه‌های کشوری همچون نماشو و جامعه پرداز در همدان بودیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۶ سازمان مردم نهاد اعتبارنامه فعالیت را از اداره کل ورزش و جوانان دریافت کردند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات فرزند آوری افزود: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در استان پرداخت شد که نسبت به مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۲۸ درصدی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: بانک‌های ملی، کشاورزی، صادرات و تجارت ۴ بانک پیشرو در پرداخت تسهیلات فرزندآوری در همدان بودند.

وی با اشاره به تسهیلات ازدواج نیز گفت: در سال گذشته تسهیلات ازدواج به ۱۷ هزار و ۹۱۰ نفر پرداخت شده که تحقق ۸۶ درصدی را داشته و ۲ هزار ۸۲۵ نفر نیز در صف دریافت تسهیلات هستند.

حقیقی افزود: مبلغ ۳۶ هزار و میلیارد ریال وام ازدواج توسط بانک‌های همدان پرداخت شده که به ترتیب بانک‌های ملی، صادرات، ملت، تجارت و سپه بیشترین پرداختی را داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به اشاره به پرداخت تسهیلات ماده ۱۸ و ۱۶ در سال گذشته گفت: سال گذشته ۵۷ نفر از تسهیلات ماده ۱۸ و ۱۶ بهره مند شدند و ۱۰۲ میلیارد ریال در این قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

وی با اشاره به برگزاری افزایش جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۱۴۰۲؛ تصریح کرد: در سال گذشته ۱۱۲ ستاد ساماندهی در سطح استان برگزاری شده که نسبت به مشابه آن در سال ۱۴۰۱؛ رشد ۴۰ درصدی را دارا است.

کد خبر 6083999

دیگر خبرها

  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد
  • کیومرث هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال کشور می شود