Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال‌خوزستان که به دليل مصدوميت نتوانست مقابل پرسپوليس حاضر شود از شرايط بد اين تيم گلايه مي‌کند و مي‌گويد اگر اوضاع به همين منوال باشد نيم فصل از جمع استقلالي‌ها جدا خواهد شد.
وحيد شيخ‌ويسي در خصوص شکست پرگل تيمش مقابل پرسپوليس به "ورزش سه" گفت: بازي سختي بود؛ ولي بچه‌ها باتوجه به بضاعتي که داشتند باغيرت بازي کردند و نتيجه بازي بهتر از اين هم نمي‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در رابطه با شرايط تيم استقلال‌خوزستان و اينکه پيش‌بيني‌اش از نتيجه‌گيري اين تيم در ادامه چه خواهد بود خاطرنشان کرد: مسئولين استقلال‌خوزستان هيچ فکري براي سروسامان دادند به اوضاع تيم نمي‌کنند. حتي يک نفر هم بعد از بازي در رختکن حاضر نشد و به بچه‌ها خسته نباشيد نگفت. اگر اوضاع به همين روال ادامه داشته باشد مطمئنا استقلال‌خوزستان را بايد اولين سقوط‌کننده دانست؛ اما اگر خيلي زود فکري به حال اين تيم شود مطمئنا با بازيکنان جواني که در اين تيم حضور دارند مي‌توانيم حتي جز مدعيان بالاي جدولي شويم.
وي در ادامه در خصوص ناراحتي‌اش از عدم جدايي پيش از فصل مي‌گويد: از اينکه پيش از فصل حرف‌هاي دروغ يک نفر را باور و به او اعتماد کردم، ناراحتم. فکر کردم او راست مي‌گويد؛ اما واقعا متاسفم که چنين باوري را داشتم. دلم براي بچه‌هاي تيم و آقاي عبدالله ويسي مي‌سوزد که آنها هم به مانند من به آن مسئولي که در باشگاه استقلال‌خوزستان حضور دارد اعتماد کردند و فکر مي‌کنند شرايط را سروسامان مي‌دهد. مطمئنا اگر قرار باشد همين روند ادامه‌دار شود نيم فصل از جمع استقلالي‌ها جدا خواهم شد.
گلر استقلال‌خوزستان در مورد بازي با نفت هم تصريح کرد: نفت هم به مانند استقلال‌خوزستان اوضاع مناسبي ندارد و اين نفت با تيمي که من زماني در آن بازي مي‌کردم متفاوت است. بچه‌ها مطمئنا در اين ديدار با غيرتي که مقابل پرسپوليس به نمايش گذاشتند پا به ميدان خواهند گذاشت تا 3 امتياز اين بازي را هم به دست بياورند. البته اميدوارم باشگاه زحمت بچه‌ها را ببينند و معجزه‌اي شود و مشکلات را برطرف کنند تا آنها از خجالت خانواده‌هايشان دربيايند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: انصافا حق‌مان برد بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت.

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • ببینید | خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱ - ملوان ۱
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه