Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسینی بیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه در راستای اجرای پروژه شبکه فاضلاب شهری و هدایت آن به تصفیه خانه فاضلاب عملیات اجرایی بیش از یک کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهمدان در دست انجام است، افزود: ازاین مقدار450 متر شبکه فاضلاب درمیدان امام و570 متر شبکه در خیابان اکباتان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از دو کیلومتر شبکه فاضلاب برای تمام مسیرمیدان امام و خیابان اکباتان با اعتباری افزون بر 5 میلیارد و دویست میلیون تومان پیش بینی شده، تصریح کرد: شبکه فاضلاب خیابان شهدا تا بوعلی نیز به متراژ 151 متر آغاز شده که با احتساب این پروژه تا کنون یش از یک کیلومتر شبکه ی فاضلاب در پروژه ی میدان امام و خیابان اکباتان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان درباره لوله گذاری و اجرای شبکه آب در میدان امام و خیابان اکباتان به متراژ 900 متر به اتمام رسیده است گفت: از این مقدار600 متر شبکه آب در خیابان اکباتان و300 متر شبکه نیز حد فاصل خیابان شهدا تا بوعلی انجام شده است

حسینی بیدارافزود : برای اتمام این پروژه هم اعتباری افزون بر یک و نیم میلیارد تومان و اجرای دو هزارو 300 متر لوله گذاری پیش بینی شده است.

امورآبفای شهرستان همدان با جمعیتی حدود 560 هزار نفر بیش از200 هزار خانوار را زیرپوشش قرار داده است.

انتهای پیام/ش.و

اجرای شبکه آب و فاضلاب در میدان امام همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر