Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در پایان مسابقات پرس سینه و تک لیفت باشگاه های گیلان که در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، در رشته بدنسازی در رده سنی نوجوانان هلال احمر آستارا، منتخب لوندویل و هیات بدنسازی انزلی در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در رده سنی جوانان این رشته میثم ماسال، عقاب آستارا و طوفان لوندویل مقام های اول تا سوم را کسب کردند، افزود: در رده سنی بزرگسالان منتخب لوندویل، عقاب آستارا و کویر نمین رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کرد: در رشته تک لیفت رده سنی نوجوانان تیم های کویر نمین، عقاب آستارا و هلال احمر آستارا به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

سعید علیپور گفت: در رده سنی جوانان این رشته هلال احمر آستارا، کویر نمین و آرشای آستارا رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان این رشته منتخب لوندویل، عقاب آستارا و کویر نمین مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و رقابت های پرس سینه و تک لیفت باشگاه های گیلان با حضور 140 ورزشکار در قالب 20 تیم از رشت، آستارا، انزلی، رودبنه، ماسال، رضوانشهر، خمام، کپورچال، لوندویل، پره سر در سالن انقلاب آستارا برگزار شد.

انتهای پیام/ع

پایان رقابت پرس سینه و تک لیفت باشگاه های گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، صبا زنگنه، الناز یارمحمدتوسکی و نسیما رضایی از شهرستان ملایر در اردوی آمادگی تیم ملی دختران حضور یافتند.

تیم ملی هندبال جوانان دختر خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کند.

رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان جهان از ۳۰ خرداد تا ۱۵ تیر امسال به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور