Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، جلسه تحکیم بنیاد خانواده از نظر اسلام در تاریخ 20/7/96 ساعت 8.30 با حضور جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان بوشهر و مسئولین سازمان بسیج فرهنگیان استان و شهرستان بوشهر و همچنین تعدادی از مسئولین آموزش و پرورش استان از جمله معاون پرورشی استان با سخنرانی استاد برجسته حوزه و دانشگاه دکتر سنگری در سالن کوثر بوشهر برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه در مورد اهمیت نظام خانواده از نظرقران و پیامبر (ص) و ائمه معصومین و احادیث مرتبط را بیان نمودند.موضوعات مهم شامل روابط همسران.روش های آرامش در خانه.تعریف منزل و وظایف اعضاء خانواده در قبال همدیگر و...در ادامه جلسه به سئولات حاضرین پاسخ داده شده و در آخر جلسه معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش برادر فتحی در مورد سوابق کاری استاد سنگری و خدمات ارزنده ایشان و تالیفات انجام شده برای حاضرین مطالبی بیان نمودند.جلسه ساعت 11 روز پنجشنبه 20 مهر ماه به پایان رسید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود

مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با روز جمعیت، پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت در محل دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر واقع در روبروی مصلی نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

مهران خورده بین مقدم افزود: این رویداد، ۲۰ اردیبهشت ماه، از ساعت ۸ صبح تا بعد از ظهر با حضور اساتید مجرب کشوری و به صورت کارگاهی برگزار شده و برای شرکت کنندگان در این پویش گواهی مربی تسهیل گر جوانی جمعیت صادر می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره به صورت استانی برگزار می‌شود و افرادی که موفق به ثبت نام در پویش نشده‌اند، در صورتی که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند، می‌توانند در روز فوق با حضور در محل همایش اقدام به نام نویسی کنند.

خورده بین مقدم در پایان، با اشاره به موضوعاتی که در پویش مطرح خواهد شد، گفت: استاد حجت الاسلام دکتر علی گودرزی که از نویسندگان چندین کتاب و فعال حوزه جمعیت کشور هستند، موضوعاتی چون تسهیل گری، اسقاط جنین و تبلیغ چهره به چهره و دکتر حسین مروتی نیز که استاد و فعال حوزه جمعیت کشور هستند، کارگاه جریان شناسی، تاریخچه جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت و فنون تسهیل گری را تدریس خواهند کرد.

کد خبر 6097722

دیگر خبرها

  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • (تصاویر) بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران، مهمان «مست عشق»!
  • بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند (+تصاویر)
  • بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین مهمان "مست عشق" شدند
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری