Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین هاشمی تختی با بیان اینکه یک فضای خوبی همدلی با حضور استاندار جدید ایجاد و تقویت شده است و مراقب هستیم که حاشیه‌ای بوجود نیاید و این فضا را از بین نبرد، افزود: همان روز اول انتخاب استاندار، نشست مجمع نمایندگان با آقای همتی را برگزار کردیم و چارچوب نوع مشورت دادن به استاندار را تعیین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت : معیار ما در انتخاب مدیرانی که استاندار انتخاب می‌کند، نیروی پاکدامن، سالم و پرکار است و هر فردی را که استاندار انتخاب کرد، یار ماست.

هاشمی تختی در خصوص سخنرانی رئیس جمهور آمریکا ضمن بی اساس و بی ادبانه بودن صحبتهای ترامپ، افزود ترامپ یک آدم دائم الخمر و فاسد است و چطور برای ریاست جمهوری آمریکا رای آورده است جای تعجب دارد. وی بیان کرد ایران کاملا” پایبند به برجام است و به تعهداتش پایبند است، هرچند ما معتقدیم میتوان آنرا بهتر هم امضا کرد. برجام نه ترکمنچای است و نه فتح الفتوح ، ولی هرچه هست مورد تایید رهبری است. هاشمی ادامه داد برجام اتحاد بین مردم و مسئولین را بیش از پیش کرده است.

وی خاطرنشان کرد : سپاه پاسداران فرزند شکل گرفته از دل انقلاب و دل مردم است و هیچ کس در هیچ کجای دنیا حق توهین به سپاه پاسداران را ندارد، هرچند رئیس جمهور محترم در سخنرانی خود دفاع خوبی از سپاه پاسداران کردند. لذا با معتقدیم با رهنمودهای مقام معظم رهبری میتوان جلوی هر قدرت فاسدی ایستادگی کرد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در خصوص واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدیده گفت: در وزرات آموزش پرورش راهکارهای مناسبی در حال انجام است برای اردوهای دانش آموزی، قبلا” بخشنامه بود که در شب اردو برده نشود ، ولی بعدا” گفتند در استان‌های گرمسیر حرکت در شب بلامانع است، هرچند شخصا” معتقد هستم حرکت در شب خطرناک است و این حرکت اتوبوس نباید صورت می‌گرفته. وی گفت راننده اتوبوس هم شغلش رانندگی نبوده و آهنگر بوده ولی هنوز برای انتخاب مقصر اصلی به نتیجه نهایی نرسیدیم ، هرچند دستگاه قضا به شدت درحال پیگیری است. وی گفت : متاسفانه فوتی های جاده ای ما در کشور خیلی است.

نماینده مردم بندرعباس در بخشی از سخنان خود بیان داشت: مناطق آزاد خودشان را زیر مجموعه استان نمی‌دانند. مشکل این است که قانون دست آنها را باز گذاشته است و حضور دیروز ما در جزیره کیش نشانه وفاق ما بود که البته اجازه سخنرانی نمایندگان هرمزگان را در جلسه ندادند.

هاشمی تختی با بیان اینکه پیشنهاد ما در اصلاح قانون مناطق آزاد این است که استاندار رئیس هیأت مدیره مناطق آزاد آن استان باشد، افزود: هر 5 نماینده درخواست آزاد شدن تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد در کل استان را ارائه کرده‌ایم و قصد داریم در این زمینه دیداری با رئیس جمهور داشته باشیم و همچنین پیگیر حذف دریافت عوارض از شهروندان قشمی هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از چهار میلیون مسافر به هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد محسنی افزود: در این مدت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن اقامت شبانه در استان ثبت‌شده است.
وی با اشاره به اینکه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن سفر دریایی به جزایر داشته‌اند، افزود: همچنین ۵۰۰ هزار خودرو به جزایر وارد و خارج‌شده‌اند.
محسنی گفت: ورود مسافران نسبت به مدت مشابهه پارسال ۷ درصد افزایش داشته است.

بیشتربخوانید: خدمت رسانی ۲۴ ساعته به مسافران جزیره قشم در بندرپل

دیگر خبرها

  • ورود دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر به هرمزگان
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • ورود بیش از چهار میلیون مسافر به هرمزگان
  • سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • ماجرای هشدار برای کبرا۱۱ و حرکت‌های عجیب بهمن هاشمی