Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در آزمون استخدامي دريانوردي شركت كشتيراني درياي طلايي كيش در سال 1396 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:
ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در آزمون استخدامي دريانوردي شركت كشتيراني درياي طلايي كيش در سال 1396 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:
الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه 96/07/25 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
اين آزمون براي كليه داوطلبان در صبح روز پنجشنبه مورخ 96/07/27 برگزار خواهد شد.
ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره2) مراجعه نمايند.
2ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.
3- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان مذكور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.
ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
تذكر: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.
ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون
نماينده سازمان سنجش آموزش كشور در روز چهارشنبه 96/07/26 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از داوطلباني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان مي گردند شهرهاي حوزه امتحاني، آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون به شرح جداول شماره 1و2 اين اطلاعيه مي‌باشد.
جدول شماره 1 – شهرستانهاي محل برگزاري آزمون استخدامي دريانوردي شركت كشتيراني درياي طلايي كيش در سال 1396
استان
نام شهرستان محل برگزاري آزمون
استان محل اقامت
تهران(16)
تهران(1607)
كليه داوطلبان استانهاي آذربايجان شرقي(10)، آذربايجان غربي(11) )، اردبيل(12)، اصفهان(13)، تهران(16)، خراسان جنوبي(18)، خراسان رضوي(19)، خراسان شمالي(20)، زنجان(22)، سمنان(23)، قزوين(26)، قم(27)، كردستان(28)، كرمانشاه(30)، گلستان(32)، گيلان(33)، مازندران(35)، مركزي(36)، همدان(38)و البرز(40)
خوزستان(21)
اهواز(2112)
كليه داوطلبان استانهاي ايلام(14)، چهارمحال و بختياري(17)، خوزستان(21)و لرستان(34)
فارس(25)
شيراز(2536)
كليه داوطلبان استانهاي بوشهر(15)، فارس(25) ، كهكيلويه و بويراحمد (31) و يزد(39)
هرمزگان(37)
بندرعباس3709)
كليه داوطلبان استان سيستان و بلوچستان(24)، كرمان(29)و هرمزگان(37)

جدول شماره 2 - نام شهرستان و آدرس محل رفع نقص كارت شركت در آزمون استخدامي دريانوردي شركت كشتيراني درياي طلايي كيش در سال 1396
نام استان
نام
شهرستان
محل باجه رفع نقص
آدرس محل تشكيل باجه رفع نقص
تهران
تهران
دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
تهران: خيابان انقلاب، ميدان فردوسي، كوچه شاهرود، دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
خوزستان
اهواز
موسسه آموزش عالي غيرانتفاعي غيردولتي جهاد دانشگاهي - خوزستان
اهواز: بلوار گلستان، انتهاي بلوار پرديس-مجتمع آموزش عالي جهاد دانشگاهي خوزستان
فارس
شيراز
دانشگاه شيراز
شيراز: خيابان ساحلي غربي، مجتمع فرهنگي رفاهي دانشگاه شيراز
هرمزگان
بندرعباس
دانشگاه هرمزگان
بندرعباس: آزادشهر، بلوار افروزشهابي پور، مجتمع آموزشي وپژوهشي بصيرت(گفتگوي تمدنها)

روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد حسین حاجیلو رئیس شورای حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: داوطلبان کنکور اطمینان داشته باشند که امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود.
وی یادآور شد: آزمون‌های سازمان سنجش در ۴ دسته؛ شامل سنجش علمی، استخدامی، صلاحیت حرفه‌ای و آزمون‌های بین‌المللی قرار دارند و دستورالعمل حفاظتی به عنوان سند بالادستی به تصویب شورای امنیت کشور (شاک) رسیده است. در این سند وظایف دستگاه‌ها در زمینه‌های اجرایی، امنیتی، قضایی و انتظامی مشخص شده است.
حاجیلو ادامه داد: همه دستگاه‌ها ملزم هستند بر اساس این دستورالعمل حفاظتی در تمام آزمون‌های کشور هماهنگی لازم را داشته باشند و وظایف گفته شده را اجرا کنند تا امنیت داوطلبان تامین شود.
وی با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۳ هزار نفر در جلسات مختلف آمورشی حفاظت آزمون شرکت کرده اند و موضوع امنیت قبل، حین و بعد از آزمون برای تمام عوامل اجرایی و حفاظتی تبیین شده است.
قائم مقام سازمان سنجش گفت: در زمان خروج سوالات از قرنطینه اصلی تا رسیدن بسته‌های سوالات به مخازن اصلی محل برگزاری آزمون مانند دوی ۴۰۰ متر است و همه عوامل ملزم هستند در هوشیاری کامل قرار داشته باشند.
وی اضافه کرد: برای این بخش ۳ لایه حفاظتی و یک لایه جدید بعنی لایه چهارم حفاظتی در نظر گرفته شده است که اجرای این لایه‌های حفاظتی در شهر‌های بزرگ تا دورافتاده‌ترین مراکز آزمون یکسان است.
حاجیلو تاکید کرد: همه عوامل اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری باید شناسایی شده باشند و دارای شناسنامه باشند و هیچ عامل بیرونی خارج از عوامل شناسنامه دار اجازه ورود به مجموعه‌های حفاظتی را ندارد. مواردی در گذشته دیده شده که محرمانه به مرکز مربوطه اخطار داده شده است.
وی با تاکید بر اجرای اقدامات حفاظتی در زمان برگزاری آزمون گفت: دفترچه غایبان کنکور قطعا باید ۱۰۰ درصد پلمپ شده جمع آوری شود. تجربه نشان داده در زمان برخورد با فرد متقلب همه تمرکز بر پاسخنامه قرار می‌گیرد، اما عوامل هوشیار باشند در هیچ شرایطی دفترچه سوال فرد متقلب از حوزه خارج نشود. پاسخنامه‌ها نیز همانند دفترچه‌ها در امنیت کامل ارسال شود.
قائم مقام سازمان سنجش تکریم خانواده‌های داوطلبان کنکور را یکی از مهمترین وظایف عوامل اجرایی و حفاظتی دانست و گفت: از افراد فرهیخته و مسوولیت پذیر برای تکریم خانواده‌ها استفاده کنید. خانواده‌ها در فاصله مناسب از حوزه آزمون پذیرایی شوند. برای این موضوع بودجه‌ای در اختیار نمایندگان تام الاختیار وزیر علوم در حوزه‌های آزمون قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: براساس مکاتبات سازمان سنجش آموزش کشور و معاون وزیر کشور در همه استان‌ها در زمینه برگزاری کنکور باید شورای تامین استان تشکیل شود. رصد فضای مجازی از زمان ثبت نام تا زمان برگزاری کنکور در حال انجام است و این کار با همکاری پلیس فتا در حال انجام است و در شورای تامین نیز این موضوع باید مدنظر قرار گیرد.
حاجیلو از عوامل اجرایی و حفاظتی و نمایندگان دانشگاه‌ها خواست بحث اطلاع رسانی به خانواده‌ها و داوطلبان کنکور را به صورت جدی از مراکز صداوسیما استان‌ها پیگیری کنند و افزود: بیش از ۱۰۰ فیلم کوتاه اطلاع رسانی در زمینه کنکور تهیه شده که لازم است تا زمان برگزاری آزمون مرتب پخش شوند.

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری