Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهران مهام عنوان کرد سریال «ویلا» که پیش از این اعلام شده بود قرار است نوروز از تلویزیون پخش شود به این زمان نمی رسد و در زمان دیگری پخش می شود.

به چه فعالیتی مشغول هستید؟

«ویلا» در مرحله بازنویسی است و مجموعه تلویزیونی «بی همگان» که توسط آقای علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی در حال نگارش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «ویلا» نوروز پخش می شود؟

این سریال به نوروز نمی رسد.

محمد تنابنده که در حال نوشتن «آلاخون والاخون» بود، به کجا رسید؟

طرح ترکیبی من و محمد تنابنده در شورای شبکه سوم تصویب نشد، به همین خاطر جداگانه طرحم را در «آلاخون والاخون» با سیستم و داستان دیگری برای یکی از شبکه ها به تصویب رساندم.

تحلیل شما درباره تأثیرات منفی که اظهارنظرهای ترامپ در مورد ایران داشته است ، چیست؟

نباید انتظار تعریف داشته باشیم ترامپ حرف خودش را زده است. جدا ازنوع رفتار و بیانش چیزی که بیشتر از همه باعث عصبانیت است نام بردن از خلیج جعلی بود که خلیج همیشه فارس ما بوده است و با این حرف بیشتر از پیش دشمنی خود را نشان داد.باید این واقعیت را بدانیم که آدم لاتی رئیس جمهور آمریکا شده است.

ایران با دیپلماسی که در این رابطه در نظر گرفته است در منزوی کردن آمریکا چقدر موثر بوده است؟

بعد از سخنرانی ترامپ بلافاصله تمام اتحادیه اروپا، آمانو و... به سمت طرفداری از ایران آمدند و گفتند ایران به تعهداتش عمل کرده است. آنها می گویند این اصلا تعهدی نبوده که بتوان یک نفره به آن عمل کرد. اروپاییان هم کاملا پشت سر ما هستند سقوط ارزش دلار صبح امروز حاکی از این است که ایران برنده شد.

سیاست ترامپ در مقابل سیاست دولت آقای روحانی به نظر شما چقدر شکست خورده است؟

ایران وزارت امور خارجه بسیار باهوشی دارد و از این بابت خوشحالم که آنقدر باهوش و درست عمل می کند که حمله و دفاع را همیشه به موقع انجام می دهد و اگر غیر از این عمل کرده بودیم احتمال داشت ما در دنیا دیپلماسی خوبی نداشته باشیم. بنابراین این دیپلماسی ماست که ما را به اینجا رسانده و باعث شده آنها نتوانند کاری انجام دهند.

برجام و حمایت کشورهای مهم از ایران در طول 24 ساعت گذشته چقدر در اقتصاد و جایگاه جهانی ما تأثیر گذار است؟

ما در مملکت دماسنجی داریم که خود ارزش محسوب میشود ولی متاسفانه هنوز نتوانسته ایم آن را خیلی ثابت نگه داریم. اگر زمانی بخشی از آن افزایش پیدا کند نشان از نگرانی مردم است مثل چیزی که متأسفانه در فضای مجازی دیدمی که مردم برای خرید ارز صف بسته اند و خوشبختانه دیروز نرخ ارز سقوط کرد یعنی نگرانی برطرف شده است و این پروژه شکست خورد همه اینها نشان می دهد کسی که بازی را به هم می ریزد آمریکا است نه ایران!

خبرنگار: سها راستاد

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس