Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@11:18:29 GMT

خرمای بم رتبه اول تولید کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۰۳۵۱

خرمای بم رتبه اول تولید کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان درجلسه معاون وزیر وفرمانداران شرقی استان اعلام شدتمام مشکلات کشاورزان شرق استان به سطح مدیران وزارت خانه منعکس می شود وامید داریم مسائل دام شرق استان کرمان حل شود.

وی افزود:در خصوص بازار فروش خرما بخش خصوصی می تواند فعال شود توانایی دولت در پرداخت تسهیلات صادراتی خرما مورد بحث قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر افزود: تلفیق صندوق توسعه ملی با بانک کشاورزی برای صنایع دسته بندی به عنوان بانک عامل برای صنایع بسته بندی فراوری میتواند استفاده شود.

معاون وزیر جهاد گفت: حدود 25 واحد سرمایه گزاری جدید می تواند در بسته بندی و فراوری خرما که حدود یک نیم میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد راه اندازی شود که برای فراوری خرما در شرق استان استفاده شود.

طهمابی اظهار کرد:15 هزار هکتار از باغات سنتی کشور احیا و بازسازی می شود همچنین میانگین برداشت خرما در ایران 15 تن است این عملکرد در شهرستان بم در هر هکتار نخلستان 40 تن می باشد که در رتبه اول کشور قرار دارد .


وی بیان کرد:بم در زمینه تولید انرژی خورشیدی برق برای گلخانه ها ظرفیت خوبی دارد.


معاون وزیر جهاد تصریح کرد: درخت خرما تنها درختی است که از همه بخش های آن می توان استفاده کرد دولت تسهیلات خوبی در بخش ضایعات خرما به کشاورزان در ارتباط با صنایع دسته بندی و جانبی خرما می دهد .


طهماسبی یادآور شد: برای ابیاری تحت فشار در بم وام بدون محدودیت با 85 درصد وام بلاعوض در اختیار کشاورزان شرق استان گذاشته می شود که به ازای هر هکتار هفت میلیون پانصد هزار تومان داده می شود.

انتهای پیام/ح

خرمای بم در رده اول تولید کشور قرار دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس

جدیدترین رنکینگ تیم های باشگاهی از سوی اوپتا منتشر شد

در جدیدترین رنکینگ سایت اوپتا، استقلال در رتبه نهم آسیا و ۲۴۶ جهان قرار گرفت و بالاتر از پرسپولیس، سپاهان و العین امارات ایستاد.

این رتبه‌بندی در حالی منتشر شده است که استقلال در لیگ برتر ایران صدرنشین است و مدعی اول قهرمانی به شمار می‌رود.

شاگردان نکونام در فصل جاری تنها یک بار در لیگ برتر مغلوب شده‌اند و در جام حذفی نیز در همان مرحله نخست حذف شدند.

استقلال در این رده‌بندی بالاتر از تیم فوتبال کاوازاکی ژاپن قرار گرفته است که تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود.

پرسپولیس در رتبه یازدهم آسیا و ۲۶۰ جهان ایستاده است و سپاهان نیز در رتبه بیستم آسیا و ۳۳۱ جهان قرار دارد.

تراکتور دیگر تیم ایرانی حاضر در این رده‌بندی است که در رتبه چهلم آسیا و ۵۴۹ جهان جای گرفته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رتبه‌بندی تمامی گل‌های الخاندرو گارناچو با پیراهن منچستریونایتد / فیلم
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • شهرداری خالدآباد به درجه ۴ ارتقا پیدا کرد
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • ارتقای رتبه ترکیه