Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر مرودشت گفت: در واقع سخنان ترامپ حکایت ضعف و زبونی یک دولت استعمارگر در مقابل خواست و اراده ملتی است که هیچ‌چیز آن‌ها را به‌زانو درنیاورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر همت امروز در گفت‌وگو با مرودشت نا در واکنش به سخنان اخیر ترامپ اظهار داشت: سخنان ترامپ تائید مجدد حقانیت جمهوری اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری به‌کرات بر عدم اطمینان به استعمارگران اشاره‌کرده و سخنان چند روز پیش ترامپ نمونه‌ای روشن از زیاده‌خواهی‌های آمریکا بود.

عضو شورای اسلامی شهر مرودشت دنیای امروز را دنیای تعامل خواند و گفت: دنیای امروز دنیای تعامل بر اساس احترام متقابل است و زبان زور و تهدید کاربرد خود را ازدست‌داده و جمهوری اسلامی هم کشوری نیست که از این قبیل تهدیدات بی‌پایه و اساس ترسی به دل راه دهد.

وی سخنان ترامپ را ناشی از ضعف دولتش دانست و تصریح کرد: در واقع سخنان ترامپ حکایت ضعف و زبونی یک دولت استعمارگر در مقابل خواست و اراده ملتی است که هیچ‌چیز آن‌ها را به‌زانو درنیاورده است.

این عضو شورای شهر مرودشت در خصوص سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا ابراز داشت: جعل تاریخ و بکار بردن واژه بی‌معنای خلیج عربی تنها نشانه درماندگی وی و بی‌اطلاعی از تاریخ بوده است چراکه حتی بر روی سنگ‌قبر سربازان آمریکایی کشته‌شده در جنگ نیز از واژه زیبای خلیج‌فارس استفاده‌شده است.

وی تهدیدهای آمریکا و ترامپ را بی‌نتیجه خواند و افزود: قطعاً بر هم زدن نظم و استفاده از زبان تهدید و ارعاب برای ترامپ و آمریکا نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت و به انزوای آمریکا درصحنه بین‌الملل منتهی می‌شود.

همت خاطرنشان کرد: ایران و ایرانی از سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه به‌سلامت عبور کرده و ترسی از سخنان بی‌پایه و اساس و به‌دوراز منطق ترامپ ندارند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است