Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- دانشجویان خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور طی تجمعی که در محل دانشگاه ها برگزار شد، اظهارات توهین‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران را محکوم کردند.

دانشجویان در این تجمع شعارهایی مانند سگ زرد برادر شغال است، مرگ برامریکا، مرک بر اسرائیل، پای قدرتمند خود را با عصای بیگانه عوض نکنیم، سردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان شمالی دراین باره گفت: امروز دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز استان نیز مانند دیگر دانشجویان در سراسر کشور سخنان و یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور امریکا را محکوم کردند.
حجت الاسلام حسین رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: رئیس جمهور امریکا میدان سیاست را با دیگر میادین اشتباه گرفته است، سخنان ترامپ بسیار بی پایه و اساس است.
وی افزود: ترامپ در سخنان خود سپاه را تروریست خواند،در حالی که این نهاد یکی از بزرگترین نیروهای ایران اسلامی و نماد قدرت است، سپاه در قلب مسلمانان و مردم کشور نفوذ پیدا کرده است و انقلاب اسلامی با تکیه بر باورهای اخلاقی و مذهبی زنده خواهد ماند.
حجت الاسلام رحیمی گفت: توصیه می کنیم که ترامپ در فرصت مناسبی در خصوص کشور ایران و خلیج فارس مطالعه تاریخی داشته باشد و از روی نادانی صحبت نکند.
وی تاکید کرد: ما در مقابل یاوه گویی های دشمنان با داشتن رهبری انقلابی خواهیم ایستاد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد، ما گول خنده های دشمنان را نخواهیم خورد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ 6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند