Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@11:24:14 GMT

برداشت انار در روستای ژیوار

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۰۶۴۴

برداشت انار در روستای ژیوار

تصویر زنی را در حال درست کردن رب انار نشان می دهد.

پسندیدم 0 برچسب ها روستای ژیوار شهرستان سروآباد رودخانه سیروان باغ انار تهیه رب انار عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گیاه دارویی زیره سبز از مزارع استان بوشهر آغاز شد

ابراهیم دانا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تنوع بخشی به تولیدات محصولات باغبانی با محوریت توسعه گیاهان کم‌آب‌بر با هدف کاهش مصرف آب و بهره وری اقتصادی از برنامه‌های اساسی در استان بوشهر است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: توسعه و کشت گیاه دارویی زیره سبز در بسیاری از مناطق استان سازگاری دارد در طرح جهش تولید در دیمزارهای استان از جایگاهی مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: نیاز آبی کم و مقاوم بودن در برابر استرس‌های محیطی در استان نظیر شوری و گرما و همچنین کوتاه بودن دوره رشد گیاه دارویی زیره سبز و از همه مهم‌تر سوددهی اقتصادی مناسب به ویژه در شرایط خشکسالی و کم آبی را از مزیت‌های این گیاه دارویی است.

دانا اضافه کرد: ارتقای بستر مکانیزاسیون به خصوص در مرحله برداشت گیاه دارویی زیره سبز با هدف کاهش هزینه‌های تولید و همچنین تعیین بازار فروش مطمئن در قالب کشت‌های قراردادی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در زمینه توسعه کشت این گیاه دارویی در استان است.

وی گفت: کاشت این گیاه دارویی در قالب طرح جهش تولید در دیمزارهای استان در سال زراعی جاری در همه شهرستان‌های استان در سطح ۲۰۰ هکتار انجام شده که به دلیل عدم بارش کافی فقط ۴۷ هکتار از مزارع قابل برداشت است به نحوی که پیش بینی می‌شود میزان ۳۲ تن بذر از مزارع مذکور برداشت شود.

کد خبر 6057764

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت بیدمشک در آذربایجان غربی
  • خسارت سرمازدگی به باغات چغاله خفر + فیلم
  • برداشت شکوفه‌های بیدمشک در آذربایجان غربی آغاز شد
  • خسارت سرمازدگی به باغداران خفر
  • (ویدئو) برداشت شیر و پشم گوسفندان توسط دامداران استرالیایی
  • برداشت گیاه دارویی زیره سبز از مزارع استان بوشهر آغاز شد
  • برداشت بیش از ۲۰۰ هزار تن ذرت در داراب
  • کاشت گیاه دارویی رازیانه در رودان
  • برداشت گل نرگس
  • دستگیری عاملین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در پارک ملی دریاچه ارومیه