Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:14:49 GMT

اردکانیان؛ گزینه احتمالی تصدی وزارت نیرو

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۱۱۷۱

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا رضا اردکانیان به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نیرو به مجلس معرفی خواهد شد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: هنوز گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های علوم و نیرو به مجلس معرفی نشده‌اند، اما ظاهرا و براساس گفت‌وگوهای صورت گرفته رضا اردکانیان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت نیرو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز گزینه‌های قطعی دولت برای دو وزارتخانه نیرو و علوم مشخص نشده اما احتمالا گزینه های پیشنهادی دولت در هفته‌های آینده به مجلس معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، رضا اردکانیان در ادوار مختلف وزارت نیرو از جمله در زمان حضور زنگنه و بیطرف در راس این وزارتخانه به عنوان معاون وزیر نیرو فعالیت می کرد و در سال‌های اخیر به عنوان مدیر انستیتو مدیریت منابع و زیست‌محیطی وابسته به سازمان ملل مشغول به کار بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) از اعلام کاندیدای مورد حمایت این شورا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فروردین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، بیان کرد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

وی گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/424.

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه