Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمساز و انیماتور یزدی با اشاره به شروع تولید مجموعه انیمیشن «قصه‌های باباحاجی» گفت: در این مجموعه، مضامین فرهنگی-اخلاقی را با استفاده از شخصیت‌های بومی برای نوجوانان روایت می‌کنیم. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ عبدالامیر سبیعی، فیلمساز و انیماتور یزدی در سخنانی درباره مجموعه انیمیشن جدید خود گفت: از سال ۹۲ تهیه و تولید کاری با عنوان اولیه «مهمون ناخونده» را در دستور کار خود قرار دادیم که شخصیت‌های آن، برگرفته از چهره‌های بومی است و برای مخاطبان رده سنی نوجوان ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در همین باره توضیح داد: این مجموعه انیمیشن، داستان یک پدربزرگ به همراه سه نوه او را نشان می‌دهد که با ورود مهمان ناخوانده‌ای، ماجراهایی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

این فیلمساز توضیح داد: برای ساخت این مجموعه انیمیشن، داستان‌های مختلفی بر اساس مضامین فرهنگی- اخلاقی نوشته‌ایم و تا امروز چهار قسمت هم در مرحله ساخت قرار گرفته است.

سبیعی با بیان اینکه در حال حاضر، عنوان این مجموعه انیمیشن به «قصه‌های باباحاجی» تغییر پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اعتبارات لازم را برای ساخت قسمت‌های بیشتر جذب کنیم تا ۵۲ قسمت هم می‌توانیم کار را تولید کنیم.

وی تصریح کرد: تهیه کننده این مجموعه انیمیشن، مرکز هنرهای رقومی بسیج است و احتمالا این مجموعه علاوه بر شبکه استانی یزد، از شبکه‌های سراسری هم پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: جشنواره های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و روستای خوزنین با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ که برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گسترد علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902115

دیگر خبرها

  • انتقال اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به استان کرمان
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد