Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از کانال تلگرامی پلیس پایتخت، در این مراسم سردار حسین رحیمی از تلاش های سردار عباسعلی محمدیان که اخیرا با حکم فرمانده ناجا به عنوان فرمانده انتظامی استان البرز معرفی شده قدردانی کرد و سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی را جانشین رییس پلیس آگاهی را به عنوان سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ معرفی کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: با پیچیدگی جرایم روبرو هستیم و نیاز داریم تا برای مقابله با آن از تدابیر عملیاتی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مقیمی، رئیس پلیس آگاهی ناجا نیز طی سخنانی به اهمیت فعالیت پلیس آگاهی در شهر تهران پرداخت.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محمد محمدی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان شوش در استان خوزستان گفت: روز یکشنبه ۲ پسر دانش‌آموز بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آنها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.

وی افزود: این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد و او را به بیمارستان منتقل کردند. اما ساعتی بعد پسر نوجوان جان باخت و بدین‌ترتیب دستور شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده این دانش‌آموز که از ماجرا باخبر شده بودند، ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل را که یک پسر ۱۴ ساله است به پلیس معرفی کردند و پس از تشکیل پرونده، وی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 848584 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم نوجوان قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران