Web Analytics Made Easy - Statcounter

لغو برجام به معنی خطر بروز جنگ در نزدیکی اروپاست.

وزیر خارجه آلمان گفت که لغو برجام، به سود محافظه کاران (اصولگرایان) در ایران است.

به گزارش جنوب نیوز به نقل از رویترز، "زیگمار گابریل" وزیر خارجه آلمان روز شنبه گفت که آمریکا اگر برجام را لغو کند یا تحریم ها علیه ایران را بازگرداند این اقدامات باعث می شود تهران به سمت تولید بمب اتمی حرکت کند و خطر جنگ احتمالی در نزدیکی اروپا را افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه با شبکه رادیویی "دویچه فونک" گفت که سخنان ترامپ علیه ایران و برجام همزمان با تعامل آمریکا با کره شمالی، نشانه سخت و خطرناکی است.

مهمترین بخش های سخنان وزیر خارجه آلمان:

- نگرانی بزرگ ما این است آنچه در موضوع ایران روی می دهد باعث شود دیگران هم در موقعیتی قرار بگیرند که به سمت بمب اتمی حرکت کنند زیرا می دانند این گونه توافق ها مثل برجام، لغو خواهند شد.

- کودکان و نوه های ما در جهان بسیار خطرناک رشد خواهند کرد و بزرگ خواهند شد.

- اگر امریکا برجام را لغو کند یا تحریم ها علیه ایران را بازگرداند این موضوع باعث می شود محافظه کاران در تهران که مخالف مذاکره با غرب هستند دست بالاتر را داشته باشند.

- این روند باعث می شود ایرانی ها به سمت تولید بمب اتمی بروند. اسرائیل این موضوع را قبول نخواهد کرد. لغو برجام ما را به 10 یا 12 سال قبل برمی گرداند. لغو برجام باعث می شود امکان بروز جنگ در نزدیکی اروپا به وجود بیاید.

- از آمریکا می خواهم امنیت هم پیمانان و ملتش را به دلایل سیاسی، به خطر نیاندازند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد