Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:19:07 GMT

راه اندازی کار زنبورداری با کمترین امکانات + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۳۹۴۰

راه اندازی کار زنبورداری با کمترین امکانات + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مرد کارآفرین در استان چهارمحال و بختیاری با کمترین امکانات، به کار زنبورداری مشغول شد و برای 6 نفر اشتغال ایجاد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپارتمان های مدرن چه امکاناتی دارند؟

مدرن یکی از سبک های پرطرفدار در معماری است که در عین سادگی، قابلیت های متعدد و متفاوت را در اختیار افراد قرار می دهد. استفاده از این سبک محدودیتی ندارد و شما می توانید در محیط های کاری و خانگی از مزایای آن بهره مند شوید.

طراحی های مدرن قابلیت و امکانات متفاوتی دارد و به نوعی زندگی را برای افراد ساده تر می کند، در واقع زندگی در دنیای مدرن شرایطی را فراهم می کند تا به خیلی ساده به همه چیز دسترسی داشته باشید. در سال های اخیر ساخت و ساز آپارتمان های مدرن در کشور ما مخصوصا در استان تهران با رشد چشمگیر همراه بوده است. منطقه 22 تهران به دلیل داشتن پروژه های عمرانی بزرگ و با بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات، یکی از مدرن ترین مناطق این استان به شمار می آید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی امکانات این مجموعه ها و پروژه های معروف این منطقه بپردازیم.

مهم ترین امکانات در آپارتمان های مدرن کدامند؟ با مشاهده برخی تبلیغات املاک درباره مدرن بودن برخی واحد های تجاری و مسکونی به این فکر فرو می روید که چه ویژگی هایی سبب تمایز آن ها شده که توانسته اند برچسب مدرن بودن را به خود اختصاص دهند. بر چه اساسی می توان یک آپارتمان را مدرن معرفی کرد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که آپارتمان های مدرن تمام ویژگی های لازم برای داشتن مرفه ترین نوع زندگی را فراهم می کنند. در این سبک هیچ نقطه ای مزاحمی وجود ندارد و همه چیز به ساده ترین شکل ممکن در دسترس شما قرار دارد.
نکته مهم و قابل توجه درباره امکانات آپارتمان های مدرن، توجه به نوع کاربری آن از نظر تجاری یا مسکونی بودن آن است. معمولا امکانات به کار رفته در آپارتمان های تجاری مشابه با واحد های مسکونی است، با این حال آپارتمان های مسکونی قابلیت های بیشتری داراست که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.از مهمترین امکانات این آپارتمان ها می توان موارد زیر را نام برد: تجهیزات هوشمند هوشمند سازی خانه ها از مهم ترین امکاناتی است که در آپارتمان های مدرن مورد استفاده قرار میگیرد. سیستم های کنترل حفاظتی، تجهیزات هوشمند برای روشنایی بخش های مختلف و سیستم های سرمایشی و گرمایشی از مهم مهم ترین تکنولوژی های به کار رفته در خانه های مدرن به شمار می آیند.

اینترنت اشیا از دیگر ویژگی های خانه مدرن می توان به قابلیت اینترنت اشیا اشاره کرد، در این مجموعه ها از تراشه های کامپیوتری و شبکه های بی سیم استفاده می شود. به کمک این قابلیت امکان کنترل از راه دور سیستم روشنایی، سیستم گرمایشی و سرمایشی فراهم می شود. سیستم تهویه هوا یکی از امکانات قابل توجه در آپارتمان های مدرن، استفاده از سیستم های تهویه هوا هوشمند است. این سیستم بخش های مختلف و متفاوتی دارد که شامل کمپرسور، ترموستات، تهویه کننده، نگهدارنده هوا است که به شما امکان استفاده از هوای تمیز را در تما شرایط ممکن می دهد. مستر روم بدون شک این قابلیت یکی از آپشن های جذاب و پرطرفدار در خانه های مدرن است که به راحتی می تواند توجه افراد را به خود جلب نماید. مستر روم یا اتاق خواب اصلی را می توان خانه کوکی معرفی کرد که در یک خانه بزرگ تعبیه شده است. در این اتاق به طور مجزا از سرویس بهداشتی و حمام استفاده شده که امکان استفاده بدون محدودیت را فراهم نموده است. کلوزت روم اتاق لباس یا رختکن ئر معمولا بخشی از فضای آپارتمان های مدرن را به خود اختصاص داده است. این بخش که شبیه به یک کمد بزرگ طراحی شده، علاوه بر داشتن فضای کافی برای نگهداری تمام لباس ها و نورپردازی بسیار شیک، محیطی را برای تعویض لباس نیز در نظر گرفته تا افراد بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند. در کلوزت روم فضای کافی و مشخص برای نگهداری انواع لباس، کیف، کفش، کمربند، ساعت، عینک، جواهرات و ... وجود دارد. لاندری یکی از جذاب ترین بخش هایی که برای آپارتمان های مدرن در نظر گرفته شده، فضای لاندری است که تمام بخش شستشوی لباس ها را در خود جای داده. در این مکان علاوه بر ماشین لباسشویی و خشک کن، قفسه هایی برای نگهداری مواد شویند، سبد برای رخت چرک، میز اتو، قفسه نگهداری از اتو و ... نیز وجود دارد. پنتری آشپزخانه فضایی در آشپزخانه برای نگهداری از مواد غذایی که به شما امکان دسترسی ساده و راحت را می دهد. پنتری به معنای گنجه یا قفسه است و ریشه فرانسوی دارد. پنتری به گونه ای طراحی شده که می توانید حجم زیادی از مواد غذایی را در آن انبار کنید تا در زمان نیاز بتوانید دسترسی ساده ای به آن ها داشته باشید. این فضا به گونه ای طراحی شده که از فاسد شدن مواد خشکبار جلوگیری کند، هپنین می توانید در بخشی از آن وسایل و لوازم مورد نیاز مثل چرخ گوشت، آبمیوه گیری و ... را قرار دهید.
امکانات مدرن چه تاثیری در قیمت آپارتمان دارد؟ بدون شک زندگی در آپارتمان هایی که قابلیت های متعدد در اختیار شما قرار می دهد، نیاز به هزینه بیشتر خواهد داشت. در واقع صاحبان کسب و کار و سازندگان آپارتمان به واسطه صرف هزینه های بیشتر برای اجرای این امکانات، قیمت بالاتری را برای آن در نظر خواهند گرفت. مدرن ترین پروژه آپارتمان های مدرن در تهران همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد منطقه 22 تهران یکی از پیشرفته ترین پروژه های ساختمان سازی را دارد. پروژه های این منطقه بر اساس مدرن ترین قابلیت و امکانات طراحی و ساخته شده اند که در میان آن ها پروژه هما پارسه همچون ستاره درخشنده به چشم می آید.

نمای بسیار جذاب این پروژه اولین چیزی است که در نگاه اول توجه افراد را جلب می کند. استفاده از امکانات رفاهی فوق العاده که امکان داشتن یک زندگی لاکچری و مرفه را برای ساکنین فراهم می کند از وجوه تمایز این مجموعه به شمار می آید. در مجموعه دیار 22 امکان مشاهده و بررسی بیشتر این پروژه پرطرفدار و پروژه های مشابه آن وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تعداد نصب اپلیکیشن ضدسرقت خودرو و موتورسیکلت وایزر به بیش از ۲۳۰ هزار نصب رسید
  • تخم مرغ امسال کمترین نوسان قیمتی را تجربه کرد
  • آپارتمان های مدرن چه امکاناتی دارند؟
  • لغو مرخصی مدیران خوزستان تا عادی شدن شرایط جوی
  • بیشترین و کمترین میزان مشارکت در ۱۲ دوره انتخابات مجلس /مجلس پنجم رکورد زد
  • تعمیر پمپ ایستگاه پمپاژ آبرسانی بندر امام خمینی
  • نصب اپلیکیشن ضدسرقت وایزر به بیش از ۲۳۰ هزار بار رسید
  • هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال افتتاح شد
  • تجهیزات رایانه‌ای، کمترین سهم سبد فرهنگی خانواده‌ها را به خود اختصاص داده است
  • رفاه حداکثری حق مردم ایران است