Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@03:24:41 GMT

آغاز ثبت نام وام صندوق بازنشستگی+مصاحبه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۴۱۲۳

‍‍‍‍‍‍

ثبت نام وام بازنشستگان از ۲۲مهرماه شروع و به مدت یکماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزهمدان، مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان گفت: طبق سهمیه بندی استانی بازنشستگان می توانند از وام این صندوق استفاده نمایند.

آقای سیفی مبلغ این وام را ۴۰میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این میزان وام بصورت قرض الحسنه وبا بازپرداخت ۳۶ ماهه در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سهمیه این دوره برای استان را بیش از ۷هزار بازنشسته بیان کرد و افزود: متقاضیان میتوانند ازطریق سایت cspf.ir یا صندوق بازنشستگی کشوری برای ثبت ناماقدام کنند.

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد

طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌های داخلی عادل فردوسی‌پور، گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده سابق صداوسیمای جمهوری اسلامی، از این سازمان حکومتی بازنشسته شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این خبر اینطور آمده است: «فردوسی‌پور رسما بازنشسته شد و به جرگه بازنشستگان سازمان صداوسیما پیوست و از اول سال جدید از صداوسیما حقوق بازنشستگی دریافت خواهد کرد.»

در این گزارش می‌خوانیم: «عادل ، امور مربوط به بازنشسته شدنش از صداوسیما را از ماه‌ها قبل شروع کرده بود و البته این اقدام او خیلی ربطی به رابطه شکرآب‌شده‌اش با صداوسیما و مدیران شبکه سه ندارد. او واقعا در حوالی سن بازنشستگی قرار گرفته بود و تنها چند سال با بازنشستگی قانونی فاصله داشت.»

«گفته می‌شود فردوسی‌پور از سال ۸۱ به استخدام سازمان صداوسیما درآمده بود و هر چند حدود ۳-۴ سال برای ۲۵ ساله شدن سابقه‌اش کم داشت اما او با محاسبه مسائلی مثل خدمت سربازی، بیمه و سال‌هایی که به صورت پیمانی و قراردادی در صداوسیما مشغول به کار بوده به عدد ۲۵ سال نزدیک شده و به این نتیجه رسیده که می‌تواند بازنشسته شود.»

جواد خیابانی، دیگر گزارشگر تلویزیون هم اسفندماه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرده بود به اداره بازنشستگی صداوسیما مراجعه کرده و به دنبال بازنشستگی است.

 

دیگر خبرها

  • فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد
  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • ده روسی: کورس سهمیه را عقب‌تر از همه رقبا آغاز کردیم و حالا فقط بولونیا جلوتر از رم است
  • نسبت‌های پشتیبانی صندوق‌‌های بازنشستگی به زیر یک رسیده است
  • فعال شدن خرید کالاهای اقساطی برای بازنشستگان دارای «حکمت کارت»
  • بازدید معاون تولیدی سازمان بازرسی از صندوق بازنشستگی کشوری
  • فوری؛ بازنشستگان حساب خود را چک کنند+ جزییات واریزی جدید به حساب بازنشستگان
  • واریز ‌۵۳۶میلیارد ریال ‌به‌ حساب فرهنگیان بازنشسته بهمن ۱۴۰۲عضو صندوق ذخیره فرهنگیان
  • رد دیون دولت؛ باشگاه پرسپولیس به صندوق‌های زیان‌ده کمک مالی می‌کند؟
  • واریز بیش از ۵۳۶ میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته بهمن ۱۴۰۲