Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با تاکید بر توجه ویژه به اقتصاد شکوفا در استان، گفت: امسال ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار رونق تولید به صنایع مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن خیریان پور امروز در جلسه کارگروه اشتغال مازندران در استانداری، اظهار داشت: اشتغال نقش مهمی در توسعه همه جانبه جامعه دارد که در استان تلاش شده از ظرفیت‌ها به درستی جهت تحقق این امر استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرداختی‌های خسارت ناشی از برف به موقع صورت گرفته و کمیته ای در این ارتباط تشکیل که در روستاها با همکاری دهیاری در روستاها با هدایت بخشداران و مرکز خدمات کشاورزی میزان خسارت پرداخت شد.

خیریان پور بیان کرد: محورهای کارگروه اشتغال تنها بند د تبصره 16 نیست بلکه در زمینه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، رونق تولید و تسهیلات باید قویتر از گذشته حرکت کنیم.

وی گفت: طرح تکاپو، کارورزی و تملک دارایی در حال اجرا بوده که یکی از اهداف تملک دارایی اشتغال است که بخش خصوصی باید پای کار بیاید.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: سهم مازندران از بسته رونق تولید، 470 میلیارد تومان بوده که توانستیم 490 میلیارد تومان جذب که با هزار و 108 طرح مقام نخست را در کشور کسب کردیم.

نصرالله دریابیگی، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران نیز گفت: متاسفانه هنوز دولت نتوانست حق و حقوق کارگر را به موقع و به درستی پرداخت کند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی برای کارگر بوده که متاسفانه برخورد مناسبی یا این قشر زحمت‌کش جامعه نمی‌شود.

دریابیگی بیان کرد: خصوصی‌سازی نیاز به توجه و کنترل دارد زیرا بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی به دلیل نااهلی وناکارآمدی منجر به شکست و ضرر به جامعه شدند.

انتهای پیام/

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: با راهکارهای در نظرگرفته شده امیدوار هستیم صادرات صنایع‌دستی رونق دوباره‌ای پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا بابایی صبح امروز برای ارزیابی کیفیت محصولات صنایع‌دستی قاین به این شهرستان سفر کرده بود و  از کارگاه‌های صنایع‌دستی در رشته‌های جاجیم‌، پلاس، گلیم و گبه، گوهرتراشی، سفره‌آردی و بخارادوزی بازدید کرد.  

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین در این بازدید ضمن آشنایی با فعالیت صنعتگران شهرستان قاینات، اطلاعاتی در مورد رشته‌های فعال، کیفیت و کمیت محصولات هنری تولیدی، شهرستان دریافت کرد و گفت:  با راهکارهای در نظرگرفته شده امیدوار هستیم صادرات صنایع‌دستی رونق دوباره‌ای پیدا کند.

حمید عباس‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات نیز در این بازدید بیان کرد: کشور چین با جمعیت یک و نیم میلیارد نفری می‌تواند بازار خوبی برای صادرات صنایع‌دستی استان در راستای صادرات غیرنفتی باشد.

وی گفت: بازار این کشور به عنوان یکی از اهداف صادراتی دارای وسعت و تنوع بوده و سیاست دولت چین مبنی بر تشویق واردات، در برنامه پویش‌های تبلیغاتی و عملیاتی می‌تواند مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار وکارگر در مازندران اجرا می شود
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد