Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به توجه ویژه به تقویت تعلیم و تربیت در جامعه، گفت: ترامپ اجازه زیرپاگذاشتن تعهد بین المللی برجام را ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی‌رضا یونسی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در استانداری، اظهار داشت: برجام معاهده چند جانبه بین المللی بوده و ترامپ در حوزه برجام نمی‌تواند یکجانبه تعهد بین لمللی را زیرپا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تهدیدات ترامپ افزود: ترامپ نمی‌تواند یکجانبه در خصوص برجام تصمیم‌گیری کند.

معاون استاندار مازندران گفت: برنامه جامع آموزش و پرورش در کشورها تدوین می‌شود و دولت‌ها با ظرفیت مناسب پای کار آمده اند تا توسعه همه جانبه را رقم بزنند.

یونسی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با ساز و کار دقیق باید ظرفیت‌ها را به بالفعل تبدیل کند، تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت نقش اساسی در پرورش شخصیت‌های با ارزش دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: متولیان امور قرآنی مدارس باید شیوه تربیت دانش آموزان را در چارچوب قرآنی در جان دانش آموزان تزریق کنند. امور دینی مانند نماز و قرآن نیازمند حضور مربیان شایسته و اثرگذار است.

وی تصریح کرد: سیاست دولت کمک همه جانبه به آموزش و پرورش بوده اگرچه نهادهای فراوانی در حوزه فرهنگ فعال هستند ولی این نهادها نقش گسترده ای در فرهنگ‌سازی دارد.

یونسی بیان کرد: بخشی از بودجه فرهنگی که قانون اجازه می‌دهد در سازمان مدیریت برنامه‌ریزی، پیگیری شود.

وی تدارک سازوکار قانونی برای تقویت مالی آموزش و پرورش را خواستار شد و افزود: نمازخانه پایگاه نیایش و ستایش بوده و برازنده مازندران گزارش ارائه شده مبنی بر کمبود نمازخانه در مدارس نباید باشد.

یونسی خاطرنشان کرد: هسته تخصصی در استان با هدف ایجاد چارچوبی مدون برای مشارکت دهیاران، شهرداران و فرمانداران است و دبیرخانه این هسته در اداره کل شهری استانداری تشکیل شود.

انتهای پیام/

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان در بازدید از روند اجرای طرح‌های آموزشی مبارکه گفت: سال گذشته ۴۵۰ کلاس درس در قالب ۸۳ آموزشگاه، با بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه با مشارکت خیران به دانش آموزان استان تحویل داده شد.
ناصر فتحی افزود: در این مدت، ۷۰۰ کلاس استانداردسازی شده و ۹۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و دراختیار مدارس قرار گرفت که بخش عمده‌ی آن متعلق به هنرستان‌ها است.
وی، امسال نیز حدود ۱۰۰ طرح آموزشی و کلاس درس را در استان، در دست احداث دانست و گفت: در شهرستان مبارکه ۱۶ طرح نیمه تمام است که در سال جاری اعتبار مورد نیاز بخشی از این طرح‌ها تامین خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • عملیات وعده صادق جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را تقویت کرد