Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:06:26 GMT

مرکز خدمات تعویض پلاک در فردیس راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۴۹۰۹

مرکز خدمات تعویض پلاک در فردیس راه‌اندازی می‌شود

فردیس - فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به جمعیت بالای این شهرستان از راه‌اندازی مرکز خدمات تعویض پلاک در فردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایوب احمدی ظهر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان فردیس، از راه‌اندازی مرکز خدمات تعویض پلاک در شهرستان فردیس خبر داد و اظهار کرد: این مرکز در هفته ناجا افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فردیس در ادامه بابیان اینکه خیابان هدایت کار مشکین‌دشت یک‌طرفه شده است، عنوان کرد: این عملکرد با نتیجه خوب و استقبال مناسبی از شهروندان مواجه شده است و امید داریم بتوانیم خیابان اصلی فردیس را نیز یک‌طرفه کنیم زیرا این اقدام به‌صورت مستقیم در کاهش ترافیک شهری مؤثر است.

وی از نصب ۷۵ سرعت‌گیر در خیابان‌های فردیس خبر داد و افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی، نصب سرعت‌گیر به‌منظور کاهش سرعت خودروها و خسارات وارده ناشی از حوادث رانندگی انجام‌شده است.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه اصلاح هندسی ۱۰ کیلومتر از معابر اصلی و فرعی شهرستان فردیس انجام‌شده است، تأکید کرد: این اقدام موجب حل شدن معضل ترافیکی فلکه پنجم فردیس و رضایتمندی شهروندان فردیسی شده است.

وی از آموزش ۱۲۵ نفر از رانندگان ناوگان عمومی توسط کارشناسان پلیس راهور خبر داد و تأکید کرد: ۷ نقطه حادثه‌خیز در فردیس که منجر به حادثه‌های رانندگی و جراحت شده، شناسایی‌شده است که این مباحث در شورای ترافیک مطرح می‌شود تا برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمارهای موجود و عملکرد پلیس راهور شهرستان فردیس، شاهد کاهش ۲۷ درصدی تصادفات جرحی در فردیس بوده‌ایم و این مهم نشان از عملکرد خوب پلیس راهور شهرستان فردیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آیین سرهنگ کرمی به‌عنوان رئیس پلیس راهور شهرستان فردیس معرفی و از زحمات سرگرد همایی تقدیر شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تعویض یک هزار و ۹۷۰ فقره کنتور خراب در سال گذشته خبر داد.یداله سلطانی با اشاره به تأثیر کنتور‌های خراب در میزان هدررفت آب اظهار داشت: در راستای کاهش آب بدون درآمد و جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین، یک هزار و ۹۷۰ فقره کنتور خراب در سال ۱۴۰۲ تعویض شد.

وی افزود: با توجه به اعلام برخی از مشترکین در خصوص تعویض کنتور‌های معیوب، به منظور استانداردسازی انشعابات مشترکین، طبق بررسی کارشناسان نسبت به تعویض کنتور‌ها با هدف دستیابی به میزان واقعی هدررفت و خدمات رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان اقدام شد.

سلطانی با اشاره به ۲۰۵ فقره اصلاح و استاندار سازی انشعابات آب در سال گذشته تصریح کرد: این اقدامات توسط پیمانکاران و با نظارت معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی و در راستای اصلاح انشعابات فرسوده انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت