Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ علی شریفی گفت: یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و بیان کرد که برای خرید پسته از دستفروشان کنار اتوبان آزادگان از خودرو پیاده شدم که چهار سرنشین دو دستگاه موتورسیکلت به وی مراجعه و با نشان دادن گوشی همراه و دریافت وجه نقد به مبلغ ۷۰۰.۰۰۰ تومان، گوشی همراه را در نایلون مشکی به من تحویل و بلافاصله محل را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن متوجه شدم که کلاهبرداران یک قطعه سرامیک درست به ابعاد گوشی همراه را در داخل نایلون گذاشته اند.

وی افزود: برای پیشگیری از وقوع جرایم مشابه، بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعلامی اعزام که مشاهده می کنند متهمان در خلاف جهت در حال تردد و نزدیک شدن به محل هستند که به محض مشاهده، سعی داشتند از محل فرار کنند ولی با سرعت عمل ماموران کلانتری ناکام مانده و مجبور به توقف شدند.

سرهنگ شریفی گفت: در بازجویی هایی که انجام شد متهمان به جرم خود در خصوص بزه انتسابی اعتراف و به دو سرقت دیگر نیز اعتراف کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در بازرسی صورت گرفته از متهمان، تعداد ۳ دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ و تعداد ۴ قطعه سرامیک کشف شد. متهمان به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال و سپس برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

*عکس تزیینی است

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري ماموران قلابی در تهران

  به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • جزئیات جدید از زورگیری اتوبان صدر | متهمان اعتراف کردند | تیراندازی از سمت ما نبود
  • امکان ایجاد آلودگی بیولوژیکی در اثر استفاده از گوشی تلفن همراه در سرویس بهداشتی