Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی مراسم کوهپیمایی با حضور کارکنان این نهاد در کوه های صاحب الزمان منطقه کرمان برگزار شد.

در این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش ضمن تبریک به مناسبت این روز وظیفه اصلی کارکنان عقیدتی سیاسی را نزدیک کردن دلها به خداوند برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رشیدپور اخلاق شایسته و عمل به موازین شرعی را زینت کارکنان عقیدتی سیاسی و رمز موفقیت آنها دانست و گفت: وجود نهادهای فرهنگی در کلیه ارکان کشور نعمت انقلاب اسلامی است و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی از این نعمت برخوردار گردید

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در استان کرمان افزود: با توجه به نظر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش کار فرهنگی برای عقیدتی سیاسی از اولویت اصلی برخوردار است.

704

عقیدتی سیاسی مراسم کوهپیمایی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای جنوب شرق حجت الاسلام  رشیدپور نیروی زمینی ارتش نزاجا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد

رئیس جمهور عنوان کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور رفت.

رئیسی: طوفان الاقصی شکست راهبردی اسرائیل و حامیانش بود بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود. هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد 
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای بخش درمان غزه در لندن
  • اهدای خون در ۷ پایگاه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش کرمان+تصویر