Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@05:59:57 GMT

مورینیو و افشای دلیل جدایی از رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۵۶۸۳

مورینیو و افشای دلیل جدایی از رئال مادرید

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و سابق رئال مادرید در مورد دلایل جدایی از این تیم در سال 2013 صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو روزهای نسبتا خوبی را روی نیمکت کهکشانی ها سپری کرد، گرچه در سال آخر با برخی ستارگان این تیم رابطه خوبی نداشت اما دلایل دیگری را برای جدایی از این آورده است.

مورینیو گفت: "تصمیم برای جدایی از رئال مادرید؟ دختر من می خواست برای تحصیل راهی دانگشاه لندن شود و ما خانوادگی تصمیم داشتیم همه در کنار یکدیگر زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم جدایی از رئال مادرید کاملا شخصی بود زیرا در نهایت برای من مهم ترین موضوع خوشحال بودن است و بهترین نتایج فوتبالی من نیز بر پایه همین ویژگی بنا شده است.

همچنین در فصل سوم حضور به عنوان سرمربی رئال مادرید احساس خوشحالی نداشتم و به همین علت از این تیم جدا شدم."

ژوزه مورینیو (سرمربی) منچستر یونایتد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد

مدیر اجرایی باشگاه بایرلورکوزن می‌گوید شکی ندارد که سرمربی اسپانیایی این تیم روزی هدایت رئال مادرید را برعهده خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگرار تسنیم، ژابی آلونسو که اخیراً با وجود علاقه‌مندی سه باشگاه بایرن مونیخ، لیورپول و رئال مادرید اعلام کرد در بایرلورکوزن به کارش ادامه خواهد داد، قصد دارد در آینده در یکی از این سه تیم که سابقه بازی در آنها را دارد، مربیگری کند. این مربی اسپانیایی در لورکوزن دست به کار بزرگی زد و یکشنبه شب پس از برتری 5 بر صفر شاگردانش مقابل وردربرمن در هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا، این تیم را برای اولین بار در تاریخ 119 ساله‌اش به قهرمانی در این رقابت‌ها رساند.  

فرناندو کارو مدیر اجرایی باشگاه بایرلورکوزن در گفت‌وگو با برنامه «لاگرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا، درباره آینده حرفه‌ای سرمربی اسپانیایی این تیم گفت: تردیدی نیست که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد اما نمی‌دانم چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. ما به هم قول داده‌ایم فقط در صورتی که باشگاهی که او قبلاً در آن بازی کرده برای استخدامش پا پیش بگذارد با هم صحبت کنیم.

تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان

لورکوزن که پیش از این پنح بار نایب‌قهرمان بوندس‌لیگا شده بود، با اختلافی 16 امتیازی‌ نسبت به بایرن مونیخ (قهرمان 33 دوره بوندس‌لیگا که در 11 فصل گذشته این رقابت‌ها به هیچ تیمی اجازه قهرمانی نداده بود) در فاصله پنج هفته به مانده به پایان فصل، قهرمانی‌اش در لیگ دسته اول فوتبال آلمان را مسجل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد
  • مدیرعامل بایرلورکوزن: بله، این احتمال وجود دارد که ژابی آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید شود
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • تبریک کارلو آنچلوتی به ژابی آلونسو بابت قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا / عکس