Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:06:25 GMT

مورینیو: شاید روزی گفتم چرا سرمربی بارسلونا نشدم!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۶۶۳۷۳

مورینیو: شاید روزی گفتم چرا سرمربی بارسلونا نشدم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در مورد پیشنهاد بارسا در سال 2008، جدایی از رئال مادرید و رابطه اش با اینترمیلان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2008 مورینیو تنها یک گام تا هدایت بارسا فاصله داشت اما در نهایت گواردیولا به این سمت رسید که بسیاری تمایل یوهان کرویف به این انتصاب را دلیل اصلی عدم حضور مورینیو در نوکمپ می دانند اما مورینیو به شکل مبهمی در این خصوص صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت بارسا: "شاید روزی حقیقت را در این خصوص گفتم اما در حال حاضر تمایلی به انجام این کار ندارم و بعضی چزها در دوران حرفه ای من وجود داشته که ترجیح می دهم پیش خودم مخفی بماند اما شاید روزی که پیر شدم دلیل اصلی عدم رخ دادن این اتفاق را توضیح دادم."

غیبت بنزما در تیم ملی فرانسه: "عدم دعوت شدن بنزما به تیم ملی شرم آور است اما شاید دلایل سیاسی پشت این ماجرا باشد.

اما از لحاظ فوتبالی دعوت نکردن از بازیکنی که از لحاظ ثبات و تجربه در بهترین روزهای فوتبالی خود به سر می برد خجالت آور است."

دوران حضور در اینتر: "دستاوردم در اینتر بسیار ویژه بود و زیرا آن سال احتمالا آخرین شانس آن نسل برای فتح جام ها بود و رابطه بین من و اینتر عاشقانه بود.

من ناراحت نیستم زیرا می دانم که زمانی که به رئال مادرید رفتم شاید بهترین زمان نبود، اما این چیزی بود که من می خواستم و هدفم این بود تا با قوی ترین بارسلونای تاریخ روبرو شوم."

جدایی از رئال مادرید: "تصمیم برای جدایی از رئال مادرید؟ دختر من می خواست برای تحصیل راهی دانشگاه لندن شود و ما خانوادگی تصمیم داشتیم همه در کنار یکدیگر زندگی کنیم.

تصمیم جدایی از رئال مادرید کاملا شخصی بود زیرا در نهایت برای من مهم ترین موضوع خوشحال بودن است و بهترین نتایج فوتبالی من نیز بر پایه همین ویژگی بنا شده است.

همچنین در فصل سوم حضور به عنوان سرمربی رئال مادرید احساس خوشحالی نداشتم؛ به همین علت از این تیم جدا شدم."

رئال مادرید کریم بنزما ژوزه مورینیو (سرمربی) اینتر میلان منچستر یونایتد بارسلونا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. گل دوم بارسلونا را فرمین لوپز به ثمر رساند که خوشحالی او عصبانیت هواداران رئال مادرید را به همراه داشت.

دانلود (4.2MB)

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم