Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – شوراي امنيت ملي عراق شامگاه يکشنبه با هشدار نسبت به اقدامات تحريک آميز نيروهاي وابسته به اقليم کردستان در خار ج از مرزهاي اين اقليم، اظهار داشت: استقرار عناصر مسلح کرد خارج از محدوده امنيتي قانوني در کرکوک به معناي اعلام جنگ عليه نيروهاي نظامي عراق است.

به گزارش پايگاه اينترنتي دفتر نخست وزيري عراق، شوراي امنيت ملي اين کشور در بيانيه اي با تاکيد بر اين که دست اندرکاران برگزاري همه پرسي غير قانوني در اقليم کردستان در تلاش هستند تا با ادعاهاي گوناگون، نوعي بسيج نظامي تشکيل دهند، تصريح کرد: برگزار کنندگان همه پرسي شهروندان کرد را به گمراهي کشانده و عواقب خطرناک اين همه پرسي را در نظر آنان تحريف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همه پرسي جدايي اقليم کردستان عراق دوشنبه سوم مهرماه (25 سپتامبر) با وجود مخالفت هاي بين المللي، منطقه اي و دولت مرکزي عراق و مغايرت آشکار با قانون اساسي اين کشور و قوانين بين المللي، در مناطقي از شمال عراق شامل استان هاي اربيل، سليمانيه، دهوک و مناطق مورد نزاع از جمله کرکوک و خانقين برگزار شد.
ادامه دارد...
شبس**9363*1613*مترجم: محمد تدو*انتشار دهنده: عبدالله غفاري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۶۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد

نچیروان ادریس مصطفی بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • بارزانی وارد تهران شد